سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
حجت الاسلام نظیری

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: در راستای لبیک به امر ولی فقیه از طرف شبکه عظیم تبلیغی استان همدان جهت یاری رساندن به ستاد انتخابات استان اعلام آمادگی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام هادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان  در جمع خبرنگاران، ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ اعم از هیئت نظارت و هیئت اجرایی اظهار کرد:  به لطف الهی فردا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ شاهد حضور عظیم مردمی در پای صندوق رأی خواهیم بود و مشارکت بسیار خوبی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: با توجه به تذکر و راهنمایی رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر پیش‌بینی رخ دادن اختلال و کمبود تعرفه بر اثر حضور پرشور مردم در لبیک به امر ولی فقیه از طرف شبکه عظیم تبلیغی استان همدان جهت یاری رساندن به ستاد انتخاباتی استان اعلام آمادگی می‌کنیم.

حجت‌الاسلام نظیری بیان کرد: هیئات مذهبی که بالغ بر ۳هزار هیئت در اقصا نقاط استان هستند، کانون مداحان و شعرای آئینی، ائمه جاماعت، جامعه بزرگ قرآنی، خانه‌های قرآن روستایی، مؤسسات و کانون‌های فرهنگی و تبلیغی زیر مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی برای هرگونه همکاری و کمک‌رسانی در امر برگزاری انتخابات اعلام آمادگی می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به فعالیت اقشار تاثیرگذار، شبکه تبلیغ و هیئات حسینی در نقطه نقطه‌ی ایران اسلامی از شهرهای بزرگ تا کوچک‌ترین و دورافتاده‌ترین روستاها، امیدواریم که این همکاری بتواند مثمر ثمر باشد و برگزار کنندگان انتخابات را در راه اجرای این رویداد عظیم و پرشکوه و تاریخ‌ساز یاری نماید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha