جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اردکان

حوزه/هادی سیاسی در جمع بانوان طلبه اردکانی گفت: انتخاب خوب و اصلح جبران‌کننده عدم تدبیر دولتمردان در برخی مسائل و رفع مشکلات ملت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، حجت الاسلام کمال مروّتی ظهر پنجشنبه در نشست بصیرتی بانوان طلبه مدرسه علمیه فاطمة الزهرا سلام الله علیها اردکان که با موضوع «راه‌های نقش آفرینی خواهران طلبه در مشارکت حداکثری انتخابات» برگزار شد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، اظهار داشت: وظیفه هر یک از آحاد جامعه و به خصوص مبلغان و طلاب،  دعوت مردم برای مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی است.

وی تصریح کرد: رسانه‌های معاند از جمله بی بی سی، صدای آمریکا و ...تمام تلاش خود را برای عدم مشارکت مردم ایران در این زمینه به کار گرفته‌اند و نیروهای انقلابی با روشنگری می‌بایست توطئه آنان را سرکوب کنند.

هادی سیاسی با اشاره به آیه« وتَوَاصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْر؛ یکدیگر را به حق و به شکیبایی توصیه کنید» بیان کرد: در زمان کنونی دعوت از افراد خانواده، دوستان، همکاران ، اقوام و... مصداق « تواصی به حق» شمرده می‌شود و  کوتاهی در این امر خطیر دارای پیامدهای دنیوی  و چه بسا بازخواست الهی را در پی دارد.

وی افزود: ضرورت تبیین شرکت در انتخابات و پاسخگویی به شبهات، راهکار دیگری برای جلب حضور اقشار مختلف مردم به شمار می رود.

مروتی تصریح کرد: انتخاب خوب و اصلح جبران‌کننده عدم تدبیر دولتمردان در برخی مسائل و رفع مشکلات ملت است.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha