جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مهدی دادآفرین

حوزه/دبیر قرارگاه حوزوی سردار سلیمانی در استان یزد گفت: قشر خاکستری بیشتر در پیام رسان های خارجی حضور دارند در حالی که نیروهای انقلابی بیشتر در پیام رسان های داخلی فعالیت می کنند، با این وجود، نباید به فضای مجازی تکیه کرد، زیرا عملیات روانی در فضای حقیقی جامعه و کار عملی بیش از فضای مجازی می تواند قشر خاکستری را تحت تأثیر قرار دهد.

 حجت الاسلام والمسلمین مهدی دادآفرین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در یزد، مشارکت در امر انتخابات را با اهمیت خواند و پیرامون شبهاتی که دشمنان علیه نظام و حکومت اسلامی وارد می کنند اظهار داشت: شبهات انتخاباتی که تاکنون مطرح شده، جدید نیست و باید پاسخ این شبهات که بارها پاسخ داده شده را در دسترس مردم قرار دهیم‌. 

 وی پرداختن به مطالب روز جامعه و رصد شبهات در مورد انتخابات را ضروری دانست و افزود: یکی از مواضعی که می تواند به جبهه انقلاب ضربه وارد سازد، سرگرم شدن به مسائلی است که تاریخ انقضای آن ها گذشته است.

دبیر قرارگاه حوزوی سردار سلیمانی در استان یزد خاطر نشان کرد:  به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای باید بر روی افزایش حضور حداکثری مردم در انتخابات تمرکز شود. 

حجت الاسلام دادآفرین افزود:  فعالان عرصه انتخابات در میدان عمل نتیجه می گیرند و آن ها می بایست بوم انتخاباتی روزهای گذشته و مسائلی که در مناظرات مطرح شده است را مورد بررسی قرار دهند و بر اساس آن تصمیم گیری کنند. 

وی با بیان اینکه موازی کاری ها باعث استهلاک وقت و انرژی فعالان عرصه انتخابات می شود خاطرنشان کرد: سازماندهی نیروهای انقلابی و حساسیت بیشتر برای حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح یکی از راه های قطعی پیروزی جبهه انقلاب خواهد شد. 

دبیر قرارگاه حوزوی سردار سلیمانی در استان یزد در مورد مدل شناسی تبلیغ در ایام انتخابات بیان کرد: برخی مدل تبلیغی شان تدافعی است و تنها به دفع شبهات و شایعات می پردازند اما این کافی نیست و باید با رویکرد تهاجمی به رفع موانع حضور حداکثری مردم پرداخت. 

وی همچنین با متفاوت خواندن این دوره انتخابات با دوره های گذشته تأکید کرد: مشکلات ایجاد شده توسط دولت، شرایط را متفاوت تر از گذشته کرده است و تشریح  عملکرد ضعیف دولت درخصوص عدم مدیریت کنترل شیوع کرونا و افزایش قربانی ها، تورم و گرانی سرسام آور و کمیاب شدن اقلام ضروری زندگی مردم بیش از پاسخ گویی به شبهات می تواند مردم را برای رأی دادن و انتخاب اصلح قانع سازد. 

حجت الاسلام دادآفرین عنوان کرد: قشر خاکستری بیشتر در پیام رسان های خارجی حضور دارند در حالی که نیروهای انقلابی بیشتر در پیام رسان های داخلی فعالیت می کنند؛ با این وجود نباید به فضای مجازی تکیه کرد؛ زیرا عملیات روانی در فضای حقیقی جامعه و کار عملی بیش از فضای مجازی می تواند قشر خاکستری را تحت أثیر قرار دهد.

وی، سازماندهی نیروی انسانی را با اهمیت خواند و گفت: متحد کردن نیروی انسانی و هماهنگ کردن آنها از اتلاف وقت و انرژی جلوگیری می کند و اگر هر فردی در این کارزار انتخابات، خانواده و بستگان خود را توجیه کند، زنجیره اتحاد مردم مستحکم تر می شود و تلاش ها  نتیجه می دهد. 

دبیر قرارگاه حوزوی سردار سلیمانی در استان یزد همچنین برنامه های این قرارگاه در ایام انتخابات را تشریح کرد و افزود: در این قرارگاه، طلبه ها و مبلغه های استان در کمیته های مختلفی از جمله کمیته آموزش و پژوهش مشغول به فعالیت هستند و برای اقناع افکار عمومی و حضور مردم در پای صندوق های رأی به شهرستان ها اعزام می شوند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha