شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بنیاد هدایت

حوزه/ حجت‌الاسلام بیگدلی ضمن بیان برنامه‌های مختلف شبکه امامت برای تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: برای این منظور برای اقشار مختلف، از خانواده‌ها گرفته تا فعالان مجازی برنامه‌هایی را در نظر گرفتیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام مرتضی بیگدلی، راهیار بنیاد هدایت در استان خوزستان، با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: مجموعه شبکه امامت به‌عنوان عضوی از جامعه اسلامی پا به‌پای همه مردم در انتخابات شرکت می‌کند.

وی اظهارداشت: مجموعه برنامه‌هایی برای تقویت حضور مردم در انتخابات تدارک دیده شد که بخشی از آن‌ها برگرفته از تجارب عملی گذشته بود و بخشی هم حاصل مشورتی بود که با جمع راهیاران داشتیم.

حجت‌الاسلام بیگدلی، بیان داشت: این فعالیت‌ها و برنامه‌ها در چند قسمت طراحی شد؛ اولین قسمت هماهنگی برای حضور اقشار مختلف استان در انتخابات بود، چه افرادی که در قالب تشکل‌ها با سازمان تبلیغات مرتبط هستند و چه افرادی که ارتباطی با سازمان تبلیغات ندارند.

وی ابراز داشت: بخش دیگری از برنامه‌ها با محوریت خانواده‌ها برگزار می‌شود؛ در این زمینه پویش‌هایی با عنوان «من رأی می‌دهم» و «خانواده من رأی می‌دهد» راه‌اندازی شد و در کنار آن جلسات توسل به اهل‌بیت(ع)، ختم قرآن و ختم صلوات برای دستیابی به نتایجی که به خیر صلاح انقلاب اسلامی و مردم باشد، برگزار شد.

راهیار بنیاد هدایت در استان خوزستان گفت: حضور فعال در فضای مجازی از دیگر بخش‌های فعالیت ما در شبکه امامت بود؛ به این منظور با تعداد بسیاری از ادمین هایی که در فضای مجازی در حال فعالیت هستند ارتباط گرفتیم چراکه این افراد اعضای زیادی در گروه‌ها و پیج های خود دارند.

وی افزود: ما توانستیم با کمک این ادمین ها از ظرفیت ۱۸۰ گروه برای دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام بیگدلی اظهارداشت: تأمین محتوا از دیگر برنامه‌های ما در شبکه امامت بود؛ به همین منظور به ساخت کلیپ و اجرای سرود و تهیه عکس نوشته با موضوع انتخابات و لزوم حضور حداکثری پرداختیم و برای نشر این تولیدات نسبت به ایجاد گروهی در فضای مجازی اقدام شد.

راهیار بنیاد هدایت در استان خوزستان خاطرنشان کرد: علاوه بر بهره‌گیری از امامان محله و روحانیون بومی از ظرفیت۴۰ نفر از روحانیون اعزامی از حوزه علمیه قم نیز استفاده شد.

وی ادامه داد: به کمک این عزیزان برنامه‌های متعددی از جمله تریبون آزاد در نقاط مختلف استان اجرا شد و برپایی ویژه‌برنامه قرائت دعای ندبه با عنوان «ندبه انتظار در جمعه انتخاب» از دیگر کارهایی است که برای روز انتخابات در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha