شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حاج قاسم

حوزه/ هم وطن عزیزم! رأی امروز من و تو برای عزت و آبروی میهن و زمینه سازی برای حل مشکلات موجود، قدردانی و سپاس از همه شهیدان والامقام است؛ به خصوص حاج قاسم که برای همیشه خود را مدیون این دلیرمرد می دانیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  در روزها و شب های منتهی به انتخابات سرنوشت ساز ۲۸ خرداد، شاید بارها و بارها عبارات معنادار حاج قاسم در خصوص اهمیت دفاع از انقلاب و جمهوری اسلامی را در رسانه ها و از جمله در بستر فضای مجازی دیده و یا شنیده باشیم، به خصوص آن جا که خطاب به همه ما به تصریح بیان می دارد:"نظام و جمهوری اسلامی حرم است، حزب و جناح فرع است، اصل جمهوری اسلامی است" یا این جمله معروف و ماندگارش: "امروز قرارگاه حسین بن علی(ع)، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند. اگر دشمن، این حرم را از بین بُرد، حرمی باقی نمی‌ماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمدی (ص)."

واقعیت آن است که حضور ما در پای صندوق رأی، کوچک ترین اقدام ما در دفاع از حرم بزرگی است به نام جمهوری اسلامی ایران؛ به عشق شهدا، به عشق حاج قاسم و به عشق رهبر مظلوم اما مقتدر و حکیم مان، این بار هم رأی می دهیم و از کسانی که غافل و بی توجه از حقایق امروز ایران و دنیا، شعار "رأی بی رأی" سر می دهند، می خواهیم که برای امنیت و اقتدار کشور و برای زمینه سازی جهت حل مشکلات و گرفتاری های امروز میهن عزیزمان در گفتار و رفتار خود تجدیدنظر کنند و با رأی خود- فارغ از هر نگاه و سلیقه ای- در اندیشه عزت و عظمت ایران و ایرانی باشند.

بی شک ما باید برای ساختن آینده ای روشن از مامِ وطن، بیش از هر چیزی می بایست به فکر منافع ملی باشیم و اگر نگاه انقلابی داشته باشیم، متوجه می شویم که بی تفاوتی نسبت به آوردگاه حساسی چون انتخابات به ویژه انتخابات ریاست جمهوری تا چه میزان به ضرر خودمان است و به سود دشمنانی که چشم دیدن هیچ کدام از ما را ندارند، هیچ کدام!

از یاد نبریم که انتخابات به تعبیر جالب و زیبای رهبر عزیزمان، یک جشن ملی است و چه خوب که با حضور پرشور صاحبان اصلی این جشن-یعنی آحاد مردم- به بهترین شکل ممکن این جشن غرورآمیز برگزار شود.

به تعبیر یکی از بزرگان، اگر از مشکلات گله داریم- که داریم- اگر رنجور از سختی ها و خُلف وعده ها و ناکارآمدی های هستیم – که هستیم- راهش قهر با صندوق رأی نیست، راهش اصلاح در رویکرد است آن هم با انتخاب درست؛ انتخابی که هم سرنوشت ما را به شکل مطلوب تغییر دهد و هم این که با تقویت عزت و اقتدار ملی، دعای خیر شهدا و امام شهیدان را نصیب و قسمتمان گرداند.

آری! مشی و منش حاج قاسم و دیگر شهدا و خوبان و صالحان نیز همین است و جز این نیست. هم وطن در جشن بزرگ انتخابات، بهترین عملکرد را داشته باشیم تا خدای ناکرده شرمنده شهیدان نشویم.

سید محمد مهدی موسوی 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha