پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 964260
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۲
انتخابات

حوزه/ با همین یک بند انگشتی که منقش به جوهر آبیِ حضور در انتخابات می شود، خط قرمزی می کشیم بر همه توطئه های شوم دشمنان این ملت که تجربه نشان داده هیچ گاه خیرخواه و دلسوز ما نبوده و نیستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، رندانه نوشته بود" با همین یک بند انگشت در انتخابات، بند دلِ دشمن را پاره می کنیم"

راست می گفت چه آن که اگر انتخابات و حضور یا عدم حضور مردم در پای صندوق رأی برای دشمن مهم نبود، این همه خود را به تک و تا نمی انداخت تا به خیال خود، مردم بی خیال حق تعیین سرنوشتشان در آوردگاه بزرگی چون انتخابات شوند... آن ها می دانند و خوب هم می دانند که انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران دارای چه معنا و مفهومی است اما گویا هنوز مردم ایران را به درستی نشناخته اند.

مردمی که با وجود همه سختی ها و گرانی ها و فشارهای معیشتی و اقتصادی که انصافاً بسیاری از گلایه مندی هایشان نیز به حق است، اما انقلاب و نظام خود را دوست دارند، حتی خیلی از آن هایی که به هر دلیلی پای صندوق رأی نمی آیند، این عُلقه به کشور و انقلاب در وجودشان باقی است، کما این که در تشییع بی نظیر پیکر مطهر و ارباً اربای حاج قاسم این را به همه دنیا نشان دادند.

جوانی توئیت زده بود: "من عاشق بند اول انگشت اشاره ام وقتی رنگی می شود چرا که با آن می شود به تمام دنیا فخر فروخت..."

به تعبیر رسای رهبر عزیزمان، انتخابات آبروی ملی و یکی از شاخص های مهم رشد ملی ماست؛ وسیله ای برای نشان دادن عزت ملی و تقویت آبروی انقلاب و نظام که همه باید خود را در آن سهیم بدانند.

البته بنا بر فرمایش سکاندار حکیم انقلاب، " همچنان که شرکت در انتخابات یک وظیفه است، گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است" با این حال به تعبیر ایشان، اولویت نخست همچنان تلاش برای تحقق مشارکت حداکثری است.

مقام معظم رهبری در یکی از رهنمودهای خویش تأکید می کنند که:" امروز هر برگه رأیی که به صندوق‌ها انداخته می‌شود، در حقیقت رأی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است و این برای کشور بسیار با ارزش و با اهمیت است. "

در  پایان این نوشتار حیفم آمد که اشاره ای به این پست اینستاگرامی نکرده باشم؛ با ذوقی خاص و منحصر به فرد نوشته بود: "آخرین نظرسنجی ها نشان دهنده آن است که خدا بر هر کار قادر است...دل ها در دست اوست و اوست که بر همه چیز احاطه دارد...وظیفه ما معرفی و رأی به اصلح است... در این خصوص به هیچ وجه تردید نکنیم. "

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha