یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پروتکل های بهداشتی در انتخابات

حوزه/ سلیمانی دشتکی، با بیان اینکه مهم‌ترین اولویت در برگزاری این دوره از انتخابات در استان خوزستان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، گفت: بیشتر از ۳۰ درصد فضای شعب، اجازه ورود جمعیت به داخل محل رأی‌گیری داده نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار خوزستان، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه مهم‌ترین اولویت در برگزاری این دوره از انتخابات در استان خوزستان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، اظهارداشت: در این رابطه با همکاری عوامل بهداشتی آموزش دیده توسط مراکز بهداشت و جمعیت هلال‌احمر استان، فاصله‌گذاری اجتماعی در شعب اخذ رأی با جدیت مورد نظارت قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه طبق شرایط هر نقطه از خوزستان، نحوه نظارت‌ها و رعایت فاصله‌گذاری در شعب اخذ رأی متفاوت خواهد بود گفت: بیشتر از ۳۰ درصد فضای شعب، اجازه ورود جمعیت به داخل محل رأی‌گیری داده نخواهد شد.

استاندار خوزستان، اضافه کرد: در تمام شعب اخذ رأی، لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای ضدعفونی محیط فراهم شده است.

سلیمانی دشتکی، با اشاره به تعداد کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر در استان، گفت: حدود سه هزار و ۴۰۰ نفر تعداد کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر در خوزستان است که این تعداد کاندیدا برای کسب بیش از ۴۷۰ کرسی رقابت‌های تبلیغاتی دارند.

وی ادامه داد: همچنین بیش از ۱۰ هزار ۶۰۰ نفر کاندیدای شوراهای روستا برای کسب ۶ هزار کرسی در استان خوزستان به رقابت پرداخته‌اند.

استاندار خوزستان، تعداد واجدین شرایط رأی در استان خوزستان را بیش از سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد بیش از ۹۷ هزار نفر رأی اولی هستند.

سلیمانی دشتکی، به افزایش ۱۵ درصدی شعب اخذ رأی در استان خوزستان به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی اشاره کرد و گفت: تعداد چهار هزار و ۱۸۳ شعبه اخذ رأی در روز ۲۸ خرداد از ساعت هفت صبح تا ۱۲ شب فعالیت خواهند داشت.

وی در پایان با تأکید بر اینکه رأی‌دهندگان ضمن رعایت الزامات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی حتماً خودکار شخصی به همراه داشته باشند گفت: کار اخذ رأی بعد از ساعت ۱۲ شب از همه حاضران در شعبه (با بسته شدن در شعب) انجام خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha