دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رأی اولی ها

حوزه/ مودت، با بیان اینکه یک هزار رأی اولی خوزستانی واجد شرکت در انتخابات هستند، گفت: إن‌شاءالله شاهد حضور پر شور دانش آموزان رأی اولی، دانشجویان و جوانان این مرز و بوم در شعب اخذ رأی، برای ساخت آینده‌ای سرشار از امید و پویایی باشیم.

کوروش مودت، مدیر کل آموزش‌وپرورش خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، انتخابات را مظهر وحدت و جلوه‌گاه اقتدار کشور دانست و اظهارداشت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی نشان دهنده مردمی بودن این انقلاب است.

وی با بیان اینکه یک‌صد هزار رأی اولی در خوزستان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌توانند شرکت کنند، گفت: إن‌شاءالله شاهد حضور پر شور دانش آموزان رأی اولی، دانشجویان و جوانان این مرز و بوم در شعب اخذ رأی، برای ساخت آینده‌ای سرشار از امید و پویایی باشیم.

وی در پایان اظهارداشت: فرهنگیان می‌توانند نقش بسیار اثرگذاری در افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو داشته باشند؛ ازاین‌رو توصیه می‌کنم در نخستین ساعات رأی‌گیری در شعب اخذ رأی حضور یافته و در این امر مهم و سرنوشت ساز شرکت کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha