جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رضوی مهر

حوزه/ رئیس مجمع طلاب و فضلای همدان با اشاره به حضور با بصیرت مردم در میدان‌ها و دوره‌های مختلف انتخابات، گفت: برنده اصلی انتخابات، ملت بزرگ ایران اسلامی است که با انتخاب اصلح و شایسته، بالاترین مقام اجرایی کشور را انتخاب می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر، شب گذشته در مسجد جامع همدان، با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری سرمایه‌گذاری مشترک و عظیم ملت بزرگ ایران و زمینه ساز ناامیدی دشمنان است، اظهار داشت: انتخابات از مظاهر بزرگ اقتدار ایران اسلامی است که دارای تاثیر ده‌ها ساله بر روی رشد و تثبیت اقتدار ملی‌ می‌باشد.

وی با بیان اینکه لازمه پیشرفت و صیانت از کشور، توجه به مسئله انتخابات است، گفت: کسانی که انتخابات را تحریم می‌کنند، در واقع ملت بزرگ ایران را از حمایت و پشتیبانی از نظام باز می‌دارند که البته در تمامی این سال‌ها همواره تیرشان به سنگ خورده، اما بازهم لازم است تا مراقب نقشه‌های دشمن باشیم.

رئیس مجمع طلاب و فضلای همدان افزود: این انتخابات مظهر آزادی، تکلیف شرعی، وظیفه عمومی و حق مردم است و کسی حق ندارد مردم را از حق خویش باز بدارد.

وی با اشاره به حضور با بصیرت مردم در میدان‌ها و دوره‌های مختلف انتخابات، یادآور شد: این مسئله غلطی است که بگوییم برنده و یا بازنده انتخابات چه کسی است، چرا که برنده اصلی انتخابات، ملت بزرگ ایران اسلامی است که با انتخاب اصلح و شایسته، بالاترین مقام اجرایی کشور را انتخاب می‌کنند.

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با تاکید بر لزوم مراقبت از فضای موجود، رعایت مسائل اخلاقی و دوری از ایجاد اختلاف در جامعه، خاطر نشان کرد: رئیس جمهور دارای نقش بسیار مهمی است و لذا لازم است تا به رئیس جمهوری رای دهیم که دولت او، دولت در تراز انقلاب اسلامی و همراه با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باشد.

وی، روز ۲۸ خرداد را روز خشنودی روح پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یاس و عصبانیت دشمنان اسلام و انقلاب  دانست و اظهار داشت: رئیس‌جمهور باید برای رشد تولید ملی، تقویت ارزش پول ملی، تورم زدایی و امنیت کشور برنامه و راه حل داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با تاکید بر اهمیت انتخابات، یادآور شد: انتخابات هم از جنبه داخلی و هم از جنبه خارجی، یک نوسازی برای کشور محسوب می‌شود و می توان با انتخاب درست، پیشرفت و توسعه در عرصه‌های مختلف در کشور را رقم بزنیم.

وی تصریح کرد: اگر این مدیریت قوی توسط مردم انتخاب شود، خواهیم توانست تا تحریم‌ها را دور بزنیم و شاهد بی اثر شدن تحریم‌ها باشیم.

رئیس مجمع طلاب و فضلای همدان با بیان اینکه ملت ایران هر زمان که لازم بود، با تمام وجود در میدان حاضر شدند، گفت: همان طور که ملت بزرگ ایران یک روز در زیر بمباران موشک‌های دشمن پای صندوق رای حاضر شدند، امروز نیز که در مقابل سیل تهاجمات و نقشه‌های دشمنان هستیم، قطعا بازهم با حضور آگاهانه در پای صندوق‌های رای، حماسه دیگری را رقم خواهند زد.

وی با اشاره به اینکه مردم بر عهد و میثاقی که با امام(ره) و رهبری بسته‌اند، ایستاده‌اند، خاطر نشان کرد: مردم رئیس جمهور با انگیزه‌ای که در مقابل قانون تمکین کند، از نفرت و کدورت‌های بیجا به دور باشد و با رعایت تقوا از تخریب دیگران بپرهیزد را ارج می‌نهند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر به دیگر ویژگی‌های کاندیدای اصلح پرداخت و گفت: باید با سلیقه‌ای عمل نکردن و خارج نشدن از جاده انصاف، به کسی رای دهیم که صداقت، خدمتگزاری، فساد ستیزی و احترام به حقوق آحاد مردم از طرف او برای ما محرز شده باشد.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید مراقب باشند و ارزش‌ها را نادیده نگیرند، مطرح کرد: تنها یک اشتباه موجب شد تا حاج قاسم سلیمانی را از دست دهیم، بنابراین باید مراقب باشیم و با دخیل دانستن خداوند در ارزیابی‌های خود، در این روز مهم دچار اشتباه نشویم.

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ۲۸ خرداد را روز وحدت ملی خواند و یادآور شد: باید به کسی رای داد که محرم اسرار انقلاب،  مومن، انقلابی و جهادی و انسانی شایسته باشد و لازم به ذکر است که وعده‌های دروغین از سوی برخی از نامزدها دیگر در نوع انتخاب و رای اثر نخواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha