پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حضور امام جمعه شهرکرد پای صندوق رای

حوزه/ امام جمعه شهرکرد با حضور در شعبه ۲۹ اخذ رأی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین نکونام، صبح امروز (جمعه) با حضور در  شعبه ۲۹ اخذ رأی واقع در دبستان شهید استکی شهرکرد، در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کرد و آراء خود را به صندوق انداخت.

وی در جمع خبرنگاران با اشاره شرایط امروز کشور گفت: در شرایطی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب نظام اجتماعی ما به‌شدت نیازمند حضور مردم است، باید یک به هم پیوستگی و پیوند و وحدت و همراهی و همدلی و انسجام بر جامعه حاکم باشد تا بتواند اهداف و آمال و آرزوهای خودش را دنبال کند که این پیوند امروز پای صندوق‌های رأی محقق می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با تاکیدبر اینکه امروز حضور در پای صندوق های رای یکی از بهترین اعمال صالح محسوب می‌شود، افزود: آحاد مردم همه بشتابند و سبقت بگیرند، چرا که این حضور جامعه‌سازی است و جمهوری اسلامی می‌رود تا به سمت تمدن سازی جهانی پیش می رود  بنابراین این حضور یک ضرورت است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: کسانی هم که به این امور نمی‌اندیشند طبعاً به آب و خاک خودشان و امنیت کشور می‌اندیشند و می‌خواهند کشور یک امنیت فوق‌العاده داشته باشد، پس باید حضور چمشگیر پای صندوق های رای داشته باشند.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: الآن کشورهایی که به انتخابات و حضور مردم توجه ندارند گرفتار بسیاری از ناامنی‌ها هستند و دشمن هم طراحی کرده برای این‌که کشور را ناامن و آن را جولانگاه داعش و تروریست‌ها کند که ما با حضورمان همه این‌ها را خنثی می‌کنیم و به کشورمان امنیت می‌بخشیم و به راهی که در این کشور آغاز شده ادامه می‌دهیم.

وی تاکیدکرد: حضور پای صندوق‌های رأی امروز به عنوان یک وظیفه است و چه بهتر که در انجام این وظیفه شرعی و اخلاقی سبقت بگیریم

امام جمعه شهرکرد با بیان این که مردم علیرغم مشکلات پای کار انقلاب هستند، گفت: مردم با اخلاص و برای خدا علی‌رغم همه مشکلات و نگرانی‌هایی و گرفتاری‌هایی که دارند درعین‌حال آماده هستند و می‌آیند پای صندوق رأی و خداوند هم به این‌ها برکت می‌دهد و مشکلات یکی پس از دیگری حل خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha