شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور ، مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، با اشاره به حضور پرشور مردم در نخستین ساعات رأی‌گیری، گفت: درود بر ملت بزرگ و شریف ایران، ملتی که در آغازین لحظات رأی‌گیری پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌ و حماسه بی‌نظیری را رقم زده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، پس از شرکت در فریضه واجب انتخابات، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهارداشت: سلام بر ملت ایران، ملت منتظر مهدی، ملت قدرشناس ولی، ملت با بصیرت و دشمن‌شکن، امروز همه آمدند و می‌آیند تا رأی آن‌ها لبیکی باشد برای جاوید ماندن راه حاج قاسم‌های ایران عزیز تا همه بدانند ایران یکپارچه ایستاده است.

وی افزود: امروز ملتمان نشان خواهند داد که همه سرباز اسلام، ایران و رهبر و رهروان صدیق شهدا و رهرو حاج قاسم سلیمانی در صحنه حضور پیدا خواهند کرد و با رأی خودشان، روی دشمن را سیاه و پایه‌های استکبار جهانی را متزلزل می‌کنند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به حضور پرشور مردم در نخستین ساعات رأی‌گیری، گفت: درود بر ملت بزرگ و شریف ایران، ملتی که در آغازین لحظات رأی‌گیری پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌ و حماسه بی‌نظیری را رقم زده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، در پایان اظهارداشت: امیدواریم این انتخابات، آن‌چنانی که شایسته منتظران دولت کریمه حضرت ولی‌عصر(عج) است، رقم خورد و دل نازنین حضرت را شاد کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha