جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انتخابات

دبیر ستاد امنیت انتخابات استان همدان گفت: کار حفاظت و تأمین امنیت صندوق‌های اخذ رأی بر عهده قریب به ۴ هزار و ۶۸۲ نفر نیروی نظامی و انتظامی به صورت تلفیقی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، مهدی اخوان، دبیر ستاد امنیت انتخابات استان همدان، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اهمیت و تأثیر مؤلفه‌های امنیتی انتخابات در استان و کشور بر شرایط داخلی و بین‌المللی کشور اظهار کرد: ستاد امنیت در استان هم‌عرض ستاد انتخابات به ریاست معاون سیاسی، امنیتی استانداری از اویل اسفندماه سال گذشته به منظور اتخاذ تدابیر برای امنیت انتخابات تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در این ستاد سازوکار لازم برای تعامل و همکاری بین دستگاه‌های نظامی، امنیتی انتظامی و قضایی با هدف ایجاد فضای امن برای برگزاری انتخابات شکل گرفت و  خوشبختانه شاهد تعامل و هماهنگی بین جوامع مختلف استان از ابتدای تشکل ستاد امنیت انتخابات در استان هستیم.

دبیر ستاد امنیت انتخابات استان همدان با بیان اینکه یکی از وظایف ستاد امنیت تأمین نظم و امنیت شعب اخذ رأی است، تصریح کرد: ۴ هزار و ۶۸۲  نیروی نظامی و انتظامی به صورت تلفیقی کار حفاظت از صندوق‌های اخذ رأی را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۲ جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تشکیل شده است، ادامه داد: در این جلسات پیگیر طرح‌های امنیتی به منظور شناسایی تهدیدات و آسیب‌های امنیتی بودیم و فرمانداران هر یک از شهرستان‌ها دعوت شدند تا در جلسات حضور پیدا کنند و برآوردها را انجام دادند.

اخوان با بیان اینکه تاکنون هیچ مشکلی وجود نداشته و با همین حفظ آمادگی لازم، شاهد انتخابات شفاف پر شوری تا پایان وقت قانونی خواهیم بود خاطرنشان کرد: پلیس فتا و مسئولان قضایی کار کنترل، هدایت و ارشاد افراد فعال در فضای مجازی را بر عهده دارند به ویژه اینکه امسال بیشتر تبلیغات در فضای مجازی بود.

وی با اشاره به اینکه به لحاظ امنیتی همدان، استان امن و آرامی است که این مهم نتیجه وفاق و همدلی نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی است، اظهار کرد: با توجه به همکاری و همیاری که بین نیروهای نظامی و امنیتی وجود دارد، مشکلی به وجود نخواهد آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha