سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
انتخابات

حوزه/ حجت‌الاسلام ناصری گفت: چندین سال است که دشمنان تلاش می‌کنند مردم را نسبت به جمهوریت و اصل نظام دلسرد کنند، حال اگر می‌خواهیم دشمنان خوشحال نشوند مردم باید با حضوری پر شور در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت‌الاسلام سید قدرت اله ناصری، امام جمعه بهبهان، پس از حضور در شعبه اخذ رأی امام زاده حیدر شهرستان بهبهان، در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: راه‌حل مشکلات کشور، بی‌تفاوتی نسبت به انتخابات نیست! بلکه باید با رأی و انتخاب خود برای آینده کشور اثرگذار باشیم.

وی با بیان اینکه دشمنان چندین سال است که تلاش می‌کنند مردم را نسبت به جمهوریت و اصل نظام دلسرد کنند، گفت: دشمنان در طول تاریخ دشمنی خود را به امت اسلامی ایران نشان داده‌اند، اگر می‌خواهیم دشمنان خوشحال نشوند مردم باید با حضوری پر شور در انتخابات شرکت کنند.

امام جمعه بهبهان ادامه داد: برای ادای احترام به خون شهدا به‌ویژه شهید قاسم سلیمانی باید در پای صندوق‌های رأی حضور یابند.

حجت‌الاسلام ناصری افزود: مقام معظم رهبری و علما مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کرده و بر این اساس نیز انتظار می‌رود که آحاد و اقشار جامعه با حضور فعال در انتخابات، به ندای رهبر لبیک گفته و با حضور خود دشمنان را منکوب کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha