جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/امام جمعه سنندج گفت: کسانی که به هر علت پای صندوق‌های رای حضور پیدا نمی‌کنند عملا باعث می‌شوند که وضعیت نابسامان کنونی ماندگار شود که این کاری بیهوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی، امروز در حاشیه شرکت در انتخابات، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از بزرگترین کابوس‌ها  دشمنان مشارکت ملت ایران در پای صندوق‌های رای بود و همه این امر را امروز در سراسر کشور دیدیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز ملت ایران بیعتی دوباره با آرمان‌های امام راحل و شهدا و مقام معظم رهبری کردند و نشان دادند که همواره پای  نظام خواهند بود.

امام جمعه سنندج ادامه داد: حضور در انتخابات نه تنها یک وظیفه شهروندی است، بلکه این انتخابات به نوعی نشان دهنده درک مسئولیت دینی، ملی و انسانی همه ملت است.

ماموستا رستمی گفت: کسانی که به هر علت پای صندوق‌های رای حضور پیدا نمی‌کنند عملا باعث می‌شوند که وضعیت نابسامان کنونی ماندگار شود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: انقلاب از همان روز نخستین با آرا بسیار بالای مردم این کشور استحکام گرفت و امروز هم ملت ایران باید با حضور خود ادامه دهنده راه انقلاب به سمت توسعه و اقتدار بیشتر باشند.

ماموستا رستمی بیان داشت: با وجود اینکه بسیاری از مشکلات اقتصادی به نوعی مردم جامعه را گرفتار خود کرده است، بازهم امروز مردم کردستان با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای نشان دادند که برای حفظ و بقای این نظام اسلامی حاضرند که در برابر مشکلات و دشمنان صف آرایی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha