سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/ شعب اخذ رای قزوین در انتخابات 1400

امام جمعه بوشهر با اشاره به حضور مردم در انتخابات گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در استان ولایتمدار بوشهر نشان از بصیرت، ولایتمداری و وفاداری به آرمان ها و ارزش های انقلاب دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، امروز در پیام آدینه  تصریح کرد: یکی از آموزه های مهم اجتماعی اسلامی، «وحدت مسئولانه» مردم در عرصه های مختلف خانوادگی، سیاسی، اجتماعی و حتی حوزه های اقتصادی و دفاعی است. این وحدت از مؤلفه های قدرت می باشد و مایه اقتدار شخصی، اجتماعی و ملی خواهد شد، بنابراین «وحدت» بر محور «ولایت» و بر اساس مسئولیت دینی و ملی در شرایط کنونی نظام مقدس اسلامی، یکی از عوامل مهم و سرنوشت ساز جهان اسلام و ایران اسلامی است و دشمنان همواره در اندیشه، عزم و عمل توطئه آمیز برای از بین بردن آن می باشند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به حضور مردم در انتخابات گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در استان ولایتمدار بوشهر نشان از بصیرت، ولایتمداری و وفاداری به آرمان ها و ارزش های انقلاب دارد و مایه یأس و ناامیدی دشمنان اسلام و ایران می گردد. از این حضور پرشکوه تشکر می کنم و از تمامی مردم عزیز که تاکنون موفق به حضور در صحنه دادن رأی نشده اند تقاضا دارم با شرکت پربصیرت خود در سرنوشت همه جانبه خود و مملکت عزیز ایران نقشی مهم ایفا نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: از تمام کاندیداهای و ستادهای آنان تقاضا دارم بعد از روز انتخابات رقابت را تبدیل به رفاقت، وحدت و همدلی کنند و در صورت لزوم تمام امور را نیز از طریق قانون پیگیری نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر همچنین در این پیام دهه کرامت و میلاد حضرت ثامن الحجج امام علی بن موسی الرضا(ع) را تبریک گفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha