شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ حضور علمای خوزستان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

حوزه/ استاد حوزه علمیه خوزستان، حضور بی‌نظیر مردم در انتخابات را به‌مثابه یک «نه بزرگ» به بانیان وضع موجود دانست و گفت: دشمنان ایران بار دیگر عرصه را به تدابیر امام خامنه‌ای و همت و غیرت مردم ایران باختند و این مسأله پیروزی بسیار مهمی برای امت اسلامی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میر احمدرضا حاجتی، استاد حوزه علمیه خوزستان، پس از انداختن آراء خود در صندوق‌های رأی، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اهواز، حضور مردم در شعب مختلف رأی‌گیری را غافلگیرکننده دانست و اظهارداشت: این غافلگیری بیش از آنکه برای ما باشد، دشمنان را غافلگیر کرد؛ دشمنانی که در طول چند ماه اخیر با تمام قوا و استفاده از رسانه‌ها، دستگاه‌های تبلیغاتی‌ و عناصر خودفروخته داخلی، مردم را به عدم حضور در انتخابات فریب می‌دادند، اما امروز مردم آن‌ها را غافلگیر کردند.

وی حضور صبحگاهی مردم ایران، پایِ صندوق‌های رأی را بسیار عجیب توصیف کرد و گفت: طبق اعلام تحلیل‌گران و کارشناسان، پیش‌بینی می‌شود یک مشارکت خیره‌کننده را از مردم ایران شاهد باشیم.

دشمنان بار دیگر عرصه را به تدابیر امام خامنه‌ای باختند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، تصریح کرد: دشمنان ایران بار دیگر عرصه را به تدابیر امام خامنه‌ای و همت و غیرت مردم ایران باختند و این مسأله پیروزی بسیار مهمی برای امت اسلامی است.

استاد حوزه علمیه خوزستان، حضور باشکوه مردم پای صندوق‌های رأی را نشانه حقانیت و بصیرت ملت ایران دانست و گفت: ملتی که در طول سال‌های گذشته مرارت و سختی‌های فراوانی متحمل شدند، امروز با حضور باشکوه خود، فریاد و اعتراض نسبت به وضعیت نابسامان موجود را اعلام کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، در پایان با بیان اینکه حضور بی‌نظیر مردم در واقع یک «نه بزرگ» به بانیان وضع موجود است، اظهارداشت: این مهم، نشانه وظیفه‌شناسی شرعی ملت ایران است که هم توصیه معمار کبیر انقلاب را فراموش نکردند و هم تأکیدات جانشین ایشان، امام خامنه‌ای را جدّی گرفته و با حضور پای صندوق‌های رأی لبیک گفتند تا با مشارکت حداکثری، راه جدیدی را برای رفع مشکلات کشور و تعالی ملت و مملکت ایران باز کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha