سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام ابراهیمی پور آبادان

حوزه/ حجت‌الاسلام ابراهیمی پور، تنها فرصت خروج از بحران‌های کلان اقتصادی را حضور در انتخابات و رأی به نامزد انقلابی دانست و گفت: انتخابات این اختیار را به مردم داده دولتی را که هشت سال نتوانسته است اهداف، برنامه‌ریزی‌ها و زیرساخت‌های لازم را در حوزه ملی - بین‌المللی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایجاد کند، برکنار کرده و آن را تغییر دهند.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پور، امام جمعه آبادان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهارداشت: امروز فرصت بسیار مهمی پیش روی ملت ایران است که باید با رأی صحیح خود، کشور را از بحران نجات دهند.

وی انتخابات را فرصت خروج از بحران‌های اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی دانست و تصریح کرد: با انتخابات است که می‌توان در لایه‌لایه رده‌های مدیریتی تغییر ایجاد کرد؛ بنابراین اگر امروز با مشکلات عدیده اقتصادی دست‌وپنجه نرم می‌کنیم، راه درمان آن، حضور پرشور در انتخابات و رأی به نامزد اصلح است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی پور، بیان کرد: انتخابات این اختیار را به مردم داده دولتی را که هشت سال نتوانسته است اهداف، برنامه‌ریزی‌ها و زیرساخت‌های لازم را در حوزه ملی - بین‌المللی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایجاد کند، برکنار کرده و آن را تغییر دهند.

وی اضافه کرد: شعارهای سال‌های اخیر که توسط مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده، نشانگر توجه ایشان به حوزه اقتصادی است که بارها در رابطه با بحث تولید از جمله اشتغال، رفع موانع تولید و... تأکید داشته‌اند و این امر نشان‌دهنده این است که در این حوزه مشکلات بسیاری وجود دارد.

امام جمعه آبادان، با تأکید بر اینکه مردم نباید نسبت به انتخابات بی‌تفاوت باشند، گفت: انتخابات فرصت گردش نخبگان است و به‌طورکلی به‌وسیله آن می‌توان از نیروهای کارآمد توانمند و با برنامه در سطح داخلی استفاده کرد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی پور، در پایان گفت: از همه مردم به‌ویژه شهروندان غیور آبادان و خرمشهر درخواست می‌کنم هرچه سریع‌تر خود را به نزدیک‌ترین شعب اخذ رأی رسانه و به نامزد اصلح رأی دهند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha