پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حضور مردم و مسئولان استانی همدان در پای صندوق رای

حوزه / ائمه جمعه استان همدان پس از حضور در انتخابات با اشاره به اهمیت حضور در این میدان، انتخابات را فرصتی برای رفع گله مندی ها و مشکلات اقتصادی و فرهنگی در جامعه دانستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، ائمه جمعه استان و دیگر مسئولان همدانی دوشا دوش دیگر اقشار ولایتمدار و مومن این خطه با حضور خود در پای صندوق های رای بار دیگر حماسه ای را رقم زدند.

راه حل رفع گلایه‌مندی‌ها قهر با صندوق نیست

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در همدان پس از شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد با تاکید بر اینکه حضور ما در پای صندوق‌های رای کاری از جنس کار سردار سلیمانی‌ها است، اظهار داشت: همان طور که شهید سلیمانی‌ها با تقدیم خون خود، ضامن امنیت کشور بودند، هر رای که امروز به صندوق انداخته می شود نیز تقویت کننده امنیت کشور خواهد بود.

وی حضور مردم در پای صندوق‌های رای را خوب توصیف کرد و یادآور شد: امیدواریم این حضور مردمی آغاز بخش جشن بزرگ برای مردم ما در سراسر کشور باشد.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه مشکلاتی که در عرصه اقتصاد و فرهنگ با آن روبرو هستیم به صورت مستقیم با قوه مجریه مرتبط است، خاطر نشان کرد: امروز فرصتی است تا با استفاده درست از آن برای تغییر در رویکردها اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه عدم حضور برخی از افراد در انتخابات، به خاطر گله‌مندی اقتصادی است نه تبلیغات دشمن، گفت: راه حل رفع گلایه‌مندی‌ها قهر با صندوق نیست و با رای ندادن نه تنها مشکل حل نمی‌شود، بلکه در کارها گره نیز ایجاد خواهد شد.

انتخاب درست امروز تحول فردای جامعه را رقم می زند

حجت الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه تویسرکان نیز انتخابات را یکی از عوامل موثر در حفظ و تحکیم اقتدار کشور برشمرد و اظهار داشت: نوع انتخاب امروز در سرنوشت ۸۰ میلیون ایرانی نه برای ۴ سال که برای ده‌ها سال اثر گذار خواهد بود.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای مایوس کردن مردم از صندوق های رای، مطرح کرد: هدف اصلی دشمنان برهم زدن امنیت و اقتدار کشور و به چالش کشیدن آن است که بحمدالله با حضور به موقع مردمی و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب این نقشه آنها نیز همچون نقشه های قبلی نقش بر آب شد.

امام جمعه تویسرکان افزود: قطعا هر چقدر میزان مشارکت در این انتخابات بیشتر باشد، عصبی تر و مایوس تر خواهد بود و رئیس جمهور منتخب نیز با پشتوانه این آرا، در برخورد با فساد و تبعیض و ایجاد عدالت در جامعه از قدرت بیشتری برخوردار خواهد بود.

وی با بیان اینکه انتخاب درست امروز می تواند زمینه ساز تحول در جامعه شود، یادآور شد: افرادی که گله مندی های به حقی از وضعیت اقتصادی موجود در کشور دارند امروز را فرصتی مغتنم بشمارند و با حضور و رای خود به فرد اصلح، آینده ای روشن را برای کشور رقم بزنند.

نباید نسبت به انتخابات منفعل باشیم

حجت الاسلام رضا مصباح، امام جمعه فامنین، با تاکید بر اهمیت انتخابات در تعیین سرنوشت کشور، اظهار داشت: انتخابات لیلة قدر انقلاب اسلامی و مصاف با استکبار و کفر جهانی است.

وی با تقدیر از حضور مردم ولایتمدار فامنین، یادآور شد: ان شاءالله مردم عزیز ایران اسلامی با انتخاب اصلح، زمینه را برای شکل گیری تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت حجت فراهم نمایند.

امام جمعه فامنین با بیان اینکه راه رفع مشکلات امروز حضور در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح است، گفت: انتخابات راه حل رفع مشکلات امروز در عرصه های فرهنگی و خصوصا معیشتی است که نباید نسبت به آن منفعل باشیم.

حضور در انتخابات تجلی مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود است

حجت الاسلام محمد رضا امیدی، امام جمعه جوکار هم حضور در انتخابات را نماد وحدت، اتحاد، انسجام و همبستگی دانست و اظهار داشت: حضور در انتخابات تجلی مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود است و لازم است تا از این فرصت به نحو احسن با انتخاب اصلح استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه حضور با شکوه ملت ایران پای صندوق‌های رای موجب تثبیت نظام جمهوری اسلامی و تحکیم امنیت و آرامش کشور است، گفت: بی تردید حضور آگاهانه و حداکثری مردم، حماسه با شکوه دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم خواهد زد و سیلی محکمی به بد خواهان و دشمنان خواهد بود.

امام جمعه جوکار تصریح کرد:  در این امتحان بزرگ لازم است مردم بصیر و آگاه و فهیم کشورمان به خصوص مردم انقلابی جوکار در تبعیت و پیروی از منویات مقام عظمای ولایت و استمرار بخشیدن به راه حاج قاسم سلیمانی حضور ییابند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha