جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بیژن سلیمان پور

حوزه/ رئیس ستاد انتخابات استان قم گفت:‌ از حیث میزان حضور در انتخابات امروز شاهد مشارکت خوب مردم استان هستیم و پیش بینی ما این است که میزان مشارکت مردم قم از میزان مشارکت کشوری بالاتر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، بیژن سلیمانپور  شامگاه جمعه در ستاد انتخابات استان قم در گفت وگو با خبرنگاران تاکید کرد: امروز مردم قم نشان دادند همانطور که در پیروزی انقلاب اسلامی و همه میدان‌های حساس همواره پیشتاز بودند، در عرصه انتخابات نیز پیشگام هستند.

وی افزود: مشاهده ما از اولین ساعت آغاز انتخابات تا کنون حکایت از این دارد که مردم استان قم همدلی و حضور در صحنه و قوام انقلاب را مثل همیشه درنظر دارند.

معاون استاندار قم ادامه داد: در یکی دو ساعت اول با مشکلاتی مواجه شدیم که تاخیر رای گیری در برخی شعب را در پی‌داشت اما صبر و شکیبایی مردم کارساز شد و ما توانستیم این مشکل را برطرف کنیم.

سلیمانپور گفت: هم اکنون شرایط بسیار پایدار، خوب و مستعد برای اخذ رای است و برآوردهای ما نشان می دهد از این به بعد حضور مردم بیش از ساعات اولیه انتخابات خواهد بود، بنابراین از مردم می‌خواهیم در دادن رای تعجیل کنند تا با ازدحام جمعیت مواجه نشویم.

وی با اشاره به این که یک روز حضور مردم چهار سال مسیر کشور را هموار می‌کند، افزود: از مردم می‌خواهیم در انتخابات شرکت کنند چرا که حتی یک رای هم تیری به قلب دشمن است و هر رییس جمهوری با رای بالاتری انتخاب شود قدرت بیشتری برای خدمت به مردم دارد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با ششمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری در ۷۷۲ شعبه اخد رای در سراسر استان قم در حال برگزاری است.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha