دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مردم

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، انتظار می رود که دولت آینده با مدیریت جهادی و انقلابی، حل مشکلات معیشتی مردم را در اولویت خود قرار دهد.

مهدی اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن تقدیر از حضور گسترده و دشمن شکن مردم در انتخابات روز گذشته اظهار داشت: حقیقتاً مردم بصیر و آگاه ما دیروز به جهانیان نشان دادند که پس ازگذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، همچنان محکم و استوار پای آرمان های انقلاب و ارزش های الهی و اسلامی خود ایستاده اند و هیچ گاه تحت تاثیر مستکبران عالم و القائات شیطانی رسانه های دشمن قرار نمی گیرند، بلکه با حضور معنادار خود، پیامی صریح به جبهه کفر و شرک و نفاق ارسال می کنند.

وی افزود: اینک که انتخابات به پایان رسیده باید توجه داشت که رئیس‌جمهور منتخب، رئیس همه جمهور است؛ چه کسانی که به او رای داده باشند و چه نداده باشند، حتی رئیس جمهور آن هایی است که به هر دلیل در انتخابات شرکت نکردند.

این مدرس دانشگاه با اشاره به ضعف عملکرد و سوء مدیریت برخی مسئولان و دولتمردان در سال های اخیر که باعث کاهش سرمایه اجتماعی شده است، گفت: اینک وقت آن رسیده که رئیس جمهور منتخب با تشکیل کابینه ای قوی، زمینه حل مشکلات مردم به خصوص در زمینه مسایل اقتصادی را فراهم کند و به این وسیله باعث تقویت سرمایه اجتماعی در کشور شود.

وی بیان داشت: از این حیث از رئیس جمهور منتخب انتظار می رود که پس از تشکیل دولت جدید، در سایه مدیریت جهادی و انقلابی، قبل از هر چیز به دنبال رفع مشکلات و گرفتاری های اقتصادی و معیشتی مردم باشد و البته در حوزه ها و عرصه های دیگر، برنامه های خود را برای رشد و تعالی ایران اسلامی به مرحله اجرا درآورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha