جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
انتخابات1400یزد

حوزه/دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: براساس جمع بندی آرای جمع آوری شده در شعب اخذ رأی استان یزد، نرخ مشارکت مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیش از ۵۸ درصد بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، محمد علی شاه حسینی، دبیر ستاد انتخابات استان یزد در گفت‌وگو با رسانه ها  با بیان اینکه ۹۶۶ شعبه اخذ رأی، آرای مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری را جمع آوری کردند، اظهارداشت: براساس جمع بندی آرای جمع آوری شده در شعب اخذ رأی سراسر استان یزد، نرخ مشارکت مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیش از ۵۸ درصد بوده است.

وی در ادامه با قدردانی از حضور پرشور و باشکوه مردم استان پای صندوق های اخذ رأی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه شاهد کمترین مشکل و تخلف در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای های اسلامی شهر و روستا بودیم که این موضوع نشان از اهتمام ویژه عوامل درگیر در امر برگزاری انتخابات، به رعایت قانون و حفاظت و صیانت از آرای مردم است.

شاه حسینی در انتها با بیان اینکه آرای مردم استان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان در حال جمع بندی است، اظهارداشت: نتایج نهایی انتخابات شوراها در هشت شهرستان استان جمع بندی شده که طی آگهی در سایت فرمانداری ها و بخشداری های استان منتشر می شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha