سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام محمدحسین کبیریان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین کبیریان تصریح کرد: مردم نشان دادند که دغدغه ای جزء نظام جمهوری اسلامی ایران ندارند و پیروز حقیقی انتخابات دیروز، ملت بزرگ ایران است که به حول و قوه الهی توانست گامی استوار بردارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین کبیریان، مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران در پیامی، حضور پرشور و حماسی ملت شریف ایران در انتخابات را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروز حقیقی انتخابات؛ ملت بزرگ ایران است

سلام و صلوات خداوند به روح بلند شهیدان همیشه جاوید ایران اسلامی، به‌ویژه سردار دلها؛ حاج قاسم سلیمانی که توصیه ایشان در «دفاع از حرم جمهوری اسلامی ایران»، موجب خلق حماسه‌ای دیگر شد و صحنه‌ی حماسی و پرشور انتخابات در روز جمعه 28 خرداد ماه، آزمون خیره کننده‌ی دیگر بود که چهره‌ی مصمم و پر امید ایران اسلامی را در معرض نگاه دوستان و دشمنان نهاد.

بر آستان مقدس خداوند منان، سر بر خاک می‌سائیم و خدای تبارک و تعالی را حمد و ثنا می‌گوئیم که دل‌ها را هدایت کرد و یکبار دیگر، ملت شریف ایران را در آزمونی بزرگ، سرفراز نمود و دشمنان خبیث و زبون این مرز و بوم را نا امید و رسوا کرد.

باز هم به مردمی رسیدیم که چیزی جز نظام جمهوری اسلامی ایران دغدغه آن‌ها نیست؛ مردمی که کشور و شهرشان را دوست دارند و برای سربلندی و عزت آن، سختی‌های زیادی متحمل شدند. پیروز حقیقی انتخابات دیروز، ملت بزرگ ایران است که به حول و قوه الهی توانست گامی استوار بردارد و گوهر نفوذ ناپذیر و چهره‌ی پر نشاط و مصمم و دل سرشار از امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد.

ایرانیِ مومن و غیور در انتخابات دیروز، ظرفیت عظیم خود را در مواجهه‌ی خردمندانه با جنگ روانی بازیگران سلطه و استکبار، با زیبایی هر چه تمام‌تر به تصویر کشید و کشور خود و منافع ملی و آینده‌ی پر تلاش و امیدوارانه خود را بیمه کرد.

حماسه‌ی حضور شما پیوند مستحکم ایران و ایرانی را با نظام اسلامی به رخ همه‌ی بدخواهانی کشید که با صد ترفند سیاسی و اقتصادی و امنیتی در پی گسستن یا سست کردن این اعتماد و پیوند مقدس‌اند.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران در ادامه ضمن قدردانی از حضور پرشور و حماسی شما مردم ولایت مدار در این انتخابات حماسی بیان داشت: به محضر بقیة الله الاعظم (ارواحنا فداه)؛ مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رئیس جمهور منتخب حضرت آیت الله رئیسی «دامت توفیقاته» این انتخاب را  تبریک و تهینت عرض نموده و رجای واثق داریم تعهد و کارآمدی های برجسته ایشان نوید بخش دستیابی هر چه بیشتر به قله های رفیع پیشرفت و توسعه خواهد بود.

 در نهایت بار دیگر با خشوع، نعمت های بزرگ الهی را سپاس گفته و با تکریم یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان و ایثارگران عالی مقام، از درگاه خداوند منان آینده‌ای هر چه بهتر را برای این کشور و این ملت مسألت می‌نماییم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha