پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مولانا محمد اسلم رضوی 

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسلم رضوی گفت: انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران سیلی بزرگی بر روی دشمنان و یاوه گویان زد و همزمان با جشن عمومی ملت ایران، استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی و حکومت های قبیله ای مزدور آنها، عزا گرفته اند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید محمد اسلم رضوی رئیس جامعه روحانیون ماهاراشترا هند در پیامی به رئیس جمهور تازه منتخب ایران تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران 

با اهدای تحیات و سلام و احترام و تبریک در آستانه میلاد حجت هشتم  امام علی بن موسی الرضا علیهما السلام بر شما که خادم آن امام همام هستید. آنگونه که امام خمینی ره فرموده بودند که آستان قدس مرکز ایران است، اکنون خداوند بر شما منتی دیگر نهاد و نعمت خدمت به مردم عزیز و انقلابی ایران را به شما ارزانی فرمود. 

آنهم در شرایطی بسیار حساس و  با انواع و اقسام توطئه های دشمنان خارجی و مزدوران داخلی آنها،  این انتخابات انصافاً سیلی بزرگی بر روی  دشمنان و یاوه گویان زد و همزمان با جشن عمومی ملت ایران، استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی و حکومت های قبیله ای مزدور آنها، عزا گرفته اند و ان شاءالله از این عصبانیت بمیرند.

اینجانب ضمن تبریک این پیروزی درخشان به ملت ایران و به حضرتعالی به عنوان رئیس جمهور منتخب، از درگاه خداوند متعال توفیق هرچه بیشتر شما را مسئلت مینمایم. 
لطفاً تبریک میلیونها مسلمان ایالت مهاراشترا - هند عموما  و شیعیان را خصوصاً  پذیرا باشید. 

لطف و عنایت الهی، تاییدات امام زمان علیه السلام، و دعای خیر امام امت ره  و شهیدان توشه راه شما.

با تجدید احترام.

مخلص و ارادت مند شما و سایر خادمان اسلام ناب محمدی 

 محمد اسلم رضوی 
رئیس جامعه روحانیون ایالت مهاراشترا هند
۱۹/ ۰۶/ ۲۰۲۱ میلادی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha