شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حضور مردم و مسئولان استانی همدان در پای صندوق رای

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای همدانی مقیم قم در پیامی ضمن تشکر از حضور باشکوه مردم همدان در پای صندوق های رای، انتخاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به عنوان رئیس جمهور را به وی تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای همدانی مقیم قم در پیامی ضمن تشکر از حضور باشکوه مردم همدان در پای صندوق های رای، انتخاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به عنوان رئیس جمهور را به وی تبریک گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

مردم بزرگ و فهیم استان همدان، الوند نشینان همیشه سرافراز، درود خدا بر شرف و همت بی نظیر شما که بار دیگر با حضور چشمگیر خود در صحنه انتخابات حماسه آفریدید و با لبیک به دعوت نایب امام زمان (عج)، رهبر فرزانه انقلاب مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای، برعهد دیرین خود پایدار ماندید.

شما یاران همیشه در میدان ثابت کردید که در امتداد راه شهیدان سلیمانی‌ها و همدانی‌ها پای ارزش‌ها می‌ایستید و لحظه‌ای درنگ نمی‌نمایید و ایران را حرم می‌دانید.

حضور ارزشی شما در انتخابات ۱۴۰۰ پرده نفاق و تزویر را از رخ نابخردان کنار زد و دوباره برگی زرین بر تاریخ آن دیار مجاهد پرور افزود.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای همدانی مقیم قم پیروز اصلی در انتخابات را ملت بزرگ ایران می‌داند و بر همه کسانی که این پیروزی را با شرکت در انتخابات رقم زدند، مباهات می‌نماید و به منتخب ملت در قوه مجریه، حجت الاسلام والمسلمین رییسی از صمیم قلب تبریک گفته و برای ایشان آرزوی موفقیت و سلامتی می‌نماید و دوباره بر شما مردم همدل و همراه درود می‌فرستد.

پیروز و سربلند باشید

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان همدان مقیم قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha