جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین  سید ضیاء الدین آقاجانپور

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در پیامی حضور حماسی ملت ایران در انتخابات را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سیدضیاءالدین آقاجان پور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در پیامی حضور حماسی ملت ایران در انتخابات را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

ملت عزیز ایران! سلام و درود خدا بر شما

سلام خدا بر شما که شایستگی خود را برای دریافت سلام و رحمت الهی به اثبات رساندید.

جشن حماسی انتخابات  در ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰،‌ بار دیگر گوهر درخشانِ عزم و اراده‌ی ملی را در برابر چشم جهانیان به جلوه آورد.

مشارکت گسترده و پرشور، و هجوم مشتاقانه مردم به مراکز رأی‌گیری، و تشکیل صفهای طولانی برای رسیدن به صندوق‌های رأی در همه جای کشور، و از همه‌ی قشرهای اجتماعی، نشانه‌ ای آشکار از استحکام پایه‌های مردم‌سالاری دینی بود و ایران و ایرانی را در آزمونِ میدان عمل، سرافراز و روسفید کرد.

اقتدار و عزت و اراده ی خلل ناپذیری که ملت شریف ایران  در میان آتشبار جنگ‌روانی دشمنان، با حضور حماسی در این عرصه‌ی تعیین‌کننده نشان داد، از چنان اهمیتی برخوردار است که با هیچ بیان معمولی و متعارفی نمی توان آن را توصیف کرد.

این جانب این موفقیت و پیروزی بزرگ را به محضر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز، ملت شریف ایران، و رئیس جمهور منتخب حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی تبریک می گویم و برای موفقیت ایشان در  ادای امانت و مسئولیت بسیار مهمی که بر عهده گرفته اند  دعا می نمایم.

لازم میدانم از آحاد کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  و خانواده های محترم آنان که با هوشیاری و بصیرت انقلابی از پیشتازان خلق این حماسه ی بزرگ بودند تقدیر و تشکر نمایم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سیدضیاءالدین آقاجان پور

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha