جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
زیر سایه خورشید

در آستانه سالروز ولادت فرخنده ثامن الحجج امام رضا (ع) و به مناسب دهه کرامت خادمین رضوی و حاملان پرچم حرم مطهر آن امام شریف در قالب کاروان زیر سایه خورشید، با استقبال مردم وارد فرودگاه بوشهر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، در آستانه سالروز ولادت فرخنده ثامن الحجج امام رضا (ع) و به مناسب دهه کرامت خادمین رضوی و حاملان پرچم حرم مطهر آن امام شریف در قالب کاروان زیر سایه خورشید، با استقبال مردم وارد فرودگاه بوشهر شدند.

حجت الاسلام جلال شریفی در آیین استقبال از خدام رضوی در فرودگاه بوشهر ضمن تبریک دهه مبارک کرامت و خیر مقدم اظهار داشت: کاروان زیر سایه خورشید آستان مقدس امام رضا (ع)  به مدت ۶ روز در استان بوشهر حضور خواهند داشت و به همه شهرستان‌های استان اعزام می‌شوند و جشن‌های زیر سایه خورشید را در نقاط مختلف استان برگزار می‌کنند.

مسؤول ستاد دهه کرامت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر در ادامه به حضور سالانه کاروان زیر سایه خورشید در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: امسال نیز کاروان زیر سایه خورشید خادمان حضرت رضا (ع)  به درخواست دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر در این استان حضور یافته و فضای استان را با قدوم رضوی خود عطرآگین کردند.

شریفی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته بیش از ۴۰۰ ویژه برنامه برای دهه کرامت در شهرستان‌های  استان بوشهر پیش بینی شده است که بخشی از این برنامه‌ها را دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم و سلامت، عیادت از بیماران و گرداندن پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در نقاط مختلف استان است.

وی در ادامه یادآور شد: دو تیم شهید قاسم سلیمانی و شهید ابو المهدی المهندس در شهرستان‌های شمالی و جنوبی استان کاروان زیر سایه خورشید را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha