جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رأی گیری برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در پاکستان

حوزه / مسئولان استان آذربایجان شرقی با صدور پیام های جداگانه از مشارکت مردم شریف استان در انتخابات ۲۸خرداد ۱۴۰۰ تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، مسئولان استان آذربایجان شرقی با صدور پیام های جداگانه از مشارکت مردم شریف استان آذربایجان شرقی در انتخابات ۲۸خرداد ۱۴۰۰ تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر آذربایجان مؤمن و غیور همراه با همه ایرانیان سربلند در داخل و خارج از کشور در آزمون بزرگ و شگفت انگیز انتخابات شکوه مردم سالاری دینی را در معرض دیدگان دوستان و دشمنان گذاشت.

صحنه انتخابات با حضور ملت همیشه در صحنه؛ بار دیگر در عمل به اثبات رساند که گزافه گویی های دشمنان و حسودان و طمع ورزان باطل است و پیوند مستحکم و مقدس ملت با نظام اسلامی با هر ترفند سیاسی از هم گسستنی نیست.

به راستی که پیروز انتخابات ۲۸ خرداد ملت بزرگ ایران است که با گامی استوار، خردمندانه جنگ روانی نظام سلطه و استکبار را با رأی قاطع خود خنثی کردند تا منافع ملی ایران اسلامی و آینده پُرامید این خاک پاک از گزند نگاه های دشمنان محفوظ بماند.

بدون شک حضور پرشور تحسین برانگیز ولی نعمتان اصلی انقلاب در لبیک به منویات مقام معظم رهبری برگ زرین دیگری از تاریخ حماسه آفرینی های ملت قهرمان آذربایجان است.

اینجانب با حمد و سپاس متواضعانه در برابر پروردگار متعال از شما مردم غیرتمند و همیشه در صحنه آذربایجان شرقی کمال تشکر و قدردانی را دارم که چنین صحنه های زیبا و باشکوهی را آفریدید و تجسم عینی وحدت و انسجام ملی را به نمایش گذاشتید.

درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم مؤمن و همیشه در صحنه که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمانهای مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و در لبیک به فرامین ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) حماسه ای دیگر آفریدید و جهانیان را مبهوت حضور با شکوهتان کردید./

متن پیام استاندار آذربایجان شرقی:

مردم عزیز و همیشه در صحنه آذربایجان شرقی، حضور پرشور و آگاهانه شما در حماسه ملی ۲۸ خرداد، بار دیگر تحسین و شادی دوستداران انقلاب اسلامی و یأس و ناامیدی بدخواهان ملت بزرگ ایران را برانگیخت.

بی‌شک، پیروز اصلی این صحنه، شما مردم آگاه و زمان‌شناس هستید که در این مقطع حساس، به‌رغم توطئه‌های دشمنان و مشکلات ناشی از تحریم‌های اقتصادی و شیوع کرونا، عزم راسخ خود را برای پیشرفت و اعتلای کشور عزیزمان نشان دادید.

وظیفه خود می‌دانم از تلاش‌ها و زحمات کلیه عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی، نیروهای انتظامی و امنیتی، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، تشکل‌های سیاسی، معتمدان، اصحاب رسانه و اقشار مختلف مردم و تمام کسانی که برای برگزاری این انتخابات در کمال سلامت، امنیت و آرامش کوشیدند، قدردانی کنم.

ضمن تبریک به منتخب مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و منتخبان ششمین دوره شوراهای اسلامی در شهرها و روستاهای استان، امیدوارم همه بخش‌های استان دست به دست هم دهند و ضمن همکاری و تعامل با یکدیگر، حرکت پرشتاب به سمت توسعه و پیشرفت را سرعت بیشتری ببخشند.

متن پیام مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع ‌مقدس آذربایجان‌ شرقی:

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا در حالی برگزار شد که دشمنان جمهوری اسلامی ایران، از ماه‌ها قبل با توطئه «تحریم انتخابات»، هدف «مشارکت پایین مردم» را دنبال می‌کردند. اکنون بسیار خرسندم که با حضور مردم در صحنه، این پروژه دشمن نیز همچون دیگر توطئه‌هایشان برای تضعیف پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران، با شکست مواجه شد.

ملت شریف و حماسه‌ساز ایران اسلامی با حضور پرشور و حماسی خود در پای صندوق‌های رأی، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زده و نشان دادند در راستای عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای عزیز و وصیت شهدای گرانقدر و پاسداشت و تقویت نظام اسلامی، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.

بنده ضمن قدردانی از مردم ولایتمدار و شهید پرور ایران اسلامی خاصه مردم بزرگوار و همیشه در صحنه استان آذربایجان شرقی، این حماسه و روز تاریخی را محضر رهبر فرزانه انقلاب و ملت ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

متن پیام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی:

بسم الله الرحمن الرحیم

شکر و سپاس خداوند قادر متعال به پاس نعمت بی‌بدیل ملت متدین؛ وفادار و با بصیرت خالق حماسه‌های به یادماندنی وقافله سالار حکیم؛ شجاع و فرزانه. ملت هوشمند و وظیفه شناسی که دراستثنایی‌ترین وضعیت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اعم از آثار روانی و عملی شرایط کرونایی تحت تاثیر قراردهنده عرصه‌های سیاسی -اجتماعی؛ جنگ روانی بازیگران سلطه و استکبار و بخصوص گلایه مندی توده مردم از وضعیت اسفبار اقتصادی و تنگنای معیشت وتورم ناشی از تشدید فشار؛ تحریم‌های ظالمانه وبی تدبیری مدیران، با تصمیم هوشمندانه تاریخی وحضور پرشور؛ حیرت انگیز؛ و عقلانی درصحنه و شعب اخذ رای؛ زیباترین فصل همبستگی و حماسه را به تصویر کشید و گوهر درخشان عزم و اراده ملی را دربرابر جهانیان به نمایش گذاشت.

اینک با خضوع و خشوع در برابر ذات اقدس احدیت جل و علا و جبهه سپاس برخاک سائیدن؛ با زبان قاصر؛ واژه‌گان و قلم ناتوان از وصف عظمت این حماسه باشکوه و تاریخی واقع بینانه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ که سند افتخار و برگ‌زرین دیگری برکارنامه درخشان ملت شورآفرین ایران اسلامی افزوده شد و باطل السحر سیاه نمایی امپراتوری رسانه‌ای نظام سلطه و فریب‌خوردگان گردیده واستحکام پایه‌های مردم‌سالاری دینی و پیوند ناگسستنی امت با امام را عینیت بخشید؛ موهبت الهی حماسه حضور ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را به پیروز حقیقی این آزمایش الهی -سیاسی؛ همانا ملت نمونه تاریخ و با بصیرت ایران اسلامی؛ مقتدای عظیم الشان عزیزتر از جانمان؛ حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای 'ادام الله ظله الوارف' تبریک عرض نموده و با تهنیت به منتخب مردم؛ مزید توفیقات توام با عزت روزافزون همگان وفائق آمدن به توطئه‌ها و مشکلات و عبور عزتمندانه و با صلابت از پیچ تاریخی تحت توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم 'عجل الله فرجه الشریف' را از بارگاه ربوبی جل و علا مسئلت می‌نماید.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha