جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حسن عسکری

حوزه/مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: یکی از مشکلات مهم و قابل توجه در کردستان، کمبود فضای آموزشی در مدارس علوم دینی برادران در شهر سنندج است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حسن عسکری، امروز در نشست شورای تدوین نظام جامع آموزش غرب کشور که در سنندج برگزار شد، با اشاره به برگزاری باشکوه انتخابات در کشور، اظهار داشت: بصیرت و هوشمندی ملت ایران در عرصه انتخابات زمینه خلق حماسه‌ای دیگر در کشور شد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: با انتخاب درستی که ملت ایران در ۲۸ خرداد داشتند همه امیدواریم که با روی کار آمدن دولت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی زمینه از بین رفتن مشکلات در کشور فراهم شود.

این استاد حوزه در ادامه افزود: اسفندماه سال گذشته کمیته منتخب نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی مصوبه‌ای با این هدف که نظام آموزش منطقه‌ای منطبق با نظام جامع آموزش با همکاری شورای آموزش مناطق تدوین و ارائه کند را تصویب کرد، لذا برای عملی شدن این مصوبه، طرح مذکور به همه استان‌های کشور با محوریت کردستان ابلاغ گردید.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: بی‌شک مدیران و مدرسین در این مقوله حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند و ان‌شاء‌الله با تعامل و همگرایی شاهد برطرف شدن این دغدغه‌های بحق همکاران باشیم.

 استاد حوزه علمیه کردستان ادامه داد: یکی از مشکلات مهم و قابل توجه در کردستان، کمبود فضای آموزشی در مدارس علوم دینی برادران در شهر سنندج است که امیدواریم این مشکل رفع شود.

حجت الاسلام عسکری اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که مشکل کمبود فضای درسی مدارس علوم دینی در سنندج با همیاری و همکاری شورای آموزشی نمایندگان ولی فقیه در دبیرخانه، مدرسه علوم دینی شهید شیخ‌الاسلام تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید برطرف شود.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خاطرنشان کرد: امیدواریم که تصمیمات گرفته شده در این شورا جامع و کامل باشد تا کاری و یا مشکلی فراموش نشود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha