پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام شعبانلی قزوین

حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: حضور پر رنگ مردم در انتخابات ۲۸ خرداد پیامی برای رئیس جمهور منتخب بود تا توجه ویژه ای به معیشت و اقتصاد مردم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اکبر شعبانلی، ظهر امروز در جلسه ای با اساتید مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج گفت: رئیس جمهور منتخب، مشکلات معیشتی و اقتصادی را در درجه اول اهمیت قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: حضور پر رنگ مردم در انتخابات ۲۸ خرداد پیامی برای رئیس جمهور منتخب بود تا توجه ویژه ای به معیشت و اقتصاد مردم داشته باشد، زیرا در سال های اخیر ملت دچار مشکلاتی بود که باید با روحیه جهادی مرتفع شوند.

استاد حوزه علمیه شهرستان آوج عنوان کرد: با توجه به روحیه ای رئیس جمهور منتخب، قطعا دغدغه ایشان رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی خواهد بود و از هیچ اقدامی در این زمینه فرو گذار نخواهد بود؛ در واقع توجه ویژه ای به محرومیت زدایی دارد.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج بیان کرد: رئیس جمهور منتخب همچنان که در قوه قضائیه با رانت خواری و فساد مبارزه کرد در قوه مجریه نیز چنین موضوع مهمی را اولویت برنامه های خود قرار داده تا بتواند آرامش را به جامعه برگرداند.

وی ادامه داد: ملت سربلند ایران اسلامی در لبیک به مقام معظم رهبری حماسه ماندگاری را در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ رقم زد و برگ زرینی بر تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی افزود و توطئه های دشمنان را با بصیرتی مثال زدنی خنثی و امید بدخواهان را به یاس مبدل کرد.

حجت الاسلام شعبانلی بیان کرد: حضور تاریخی ملت ایران در انتخابات پشت استکبار را لرزاند و تراز ملت ایران را در عرصه های بین المللی با ردیگر ارتقاء داد.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha