جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام فاطمیان

 حوزه / استاد حوزه علمیه قزوین گفت: با پایان انتخابات، رقابت ها پایان یافته و همه بخش ها و جریان های سیاسی با هم افزایی به رئیس جمهور منتخب برای رفع مشکلات مردم کمک کنند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان، ظهر امروز در دیدار با جمعی از دست اندرکاران انتخابات ۲۸ خرداد، گفت: ملت ما ملتی آزاده، فهیم و آگاه هستند، شرایط را درک می کنند و با درک این شرایط در صحنه حضور پیدا می کنند و در روز ۲۸ خرداد  نیز صحنه ای از همین حضور افتخارآفرین مردم بود.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار نظام و انقلاب در گرو حضور پرشور مردم در صحنه است و ما باید تلاش کنیم این سرمایه عظیم را برای انقلاب و نظام حفظ کنیم.

حجت الاسلام فاطمیان ادامه داد: مردم با حضور گسترده در انتخابات پاسخ کوبنده ای به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا و همچنین کسانی که قصد ضربه زدن به ملت ایران داشته اند را دادند و  بار دیگر ثابت کردند که پشتیبان انقلاب و نظام هستند و در هر شرایط سختی، دست از دفاع از انقلاب و نظام بر نمی دارند.

امام جمعه شهر اقبالیه تصریح کرد: با پایان انتخابات، رقابت ها پایان یافته و همه بخش ها و جریان های سیاسی با هم افزایی به رئیس جمهور منتخب برای رفع مشکلات مردم کمک کنند.

وی ادامه داد: دلسوزان انقلاب دوست دارند که دولت در رفع مشکلات کشور موفق باشد و مردم نیز از دولت انتظار دارند پاسخگوی نیازهای آنها باشد.

امام جمعه اقبالیه خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که بخشی از جوانان بیکار هستند انتظار می‌رود دولتآینده برای ایجاد اشتغال، از تولید ملی حمایت کند تا مشکل بزرگ بیکاری جوانان رفع شود.

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: باید قدردان ملت باشیم که علیرغم همه مشکلات اقتصادی و معیشتی حضوری دشمن شکن  و فعالی  در عرصه انتخابات ۲۸ خرداد داشتند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha