پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پیام تبریک سرپرست حجاج ایرانی به رئیس جمهور منتخب

حوزه/ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با ارسال پیامی انتخاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی را به عنوان رئیس جمهور سیزدهم تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت‌الاسلام والمسملین سیّدعبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با ارسال پیامی انتخاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی را به عنوان رئیس جمهور سیزدهم تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

«إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَفَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْإِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الْأَبْتَرُ»

حجت الاسلام والمسلمین سیّد ابراهیم رئیسی دامت توفیقاته        

رئیس جمهور منتخب و  محترم ملت ایران    

با ابلاغ سلام و تحیت  

حضور  تاریخی مردم  مؤمن و خداجوی ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری  به‌ عنوان یکی از عرصه‌های تجلی  وحدت و همبستگی مردم، حماسه سیاسی موردنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی را رقم زد و برگ زرینی به تاریخ پرافتخار ملت ایران افزود. این حماسه با شکوه سیاسی را به مقام معظم رهبری مدظله و جنابعالی به‌عنوان منتخب مردم و عموم ملت مؤمن و سرافراز ایران  اسلامی تبریک عرض می‌کنم.

این  موفقیت بزرگ در سکان‌داری  قوه مجریه  توسط عالمی عامل و متعهد که در رقابتی سالم و توأم با آرامش، متانت و اخلاق اسلامی به‌ دست آمده، پشتوانه‌ای ارزشمند برای خدمتگذاری به ملت بزرگ ایران اسلامی و حل مشکلات کشور به شمار می‌آید.

بی‌شک خدمت خالصانه به ملت ایران پاسخ مثبتی به انتخاب و اعتماد مردم به شمار می‌آید که عنایات خداوندی را همراه خود خواهد داشت. برای جنابعالی در پاسداری و پیشبرد اهداف انقلاب و ارزشهای اسلامی، بهره‌گیری از فرمایشات امام راحل (قدس سره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله) از درگاه احدیت آرزوی موفقیت دارم.

سیّدعبدالفتاح نواب

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha