جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تقدیر از طلاب و روحانیون فعال در ستاد حضور حداکثری استان ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام گفت: در چند ماه اخیر تمام توطئه ها با هدف کاهش مشارکت مردم در انتخابات صورت می گرفت و الحمدلله حماسه حضور مردم طرح ریزی دشمن را خنثی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، در آیین تقدیر از طلاب و روحانیون فعال در ستاد حضور حداکثری استان ایلام، ضمن تبریک دهه کرامت و پیروزی جبهه انقلاب و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، گفت: در چند ماه اخیر تمام توطئه ها با هدف کاهش مشارکت مردم در انتخابات صورت می گرفت و الحمدلله حماسه حضور مردم طرح ریزی دشمن را خنثی کرد.

وی افزود: هر چند دشمن همچنان در حال القاء یاس و نا امیدی در جامعه است، اما با انتخاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی امید زیادی در دل های مردم به وجود آورد و ایشان در مدت حضور در قوه قضائیه، تحولات زیادی را رقم زد و ان شاءالله در دولت نیز تحولات و تغییراتی به نفع مردم انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با اشاره به اینکه استان ایلام، سومین استان از نظر میزان مشارکت در کل کشور بود، اضافه کرد: طلاب و روحانیون نقش مهمی در راهبری و هدایت افکار عمومی به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح داشتند. در این راستا ستاد حضور حداکثری که در استان تشکیل شد با تلاش های شبانه روزی  نقش بی بدیلی را ایفا کرد و کارنامه قابل قبولی از خود به یادگار گذاشت.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام در ادامه ادامه داد: حوزه های علمیه پیگیر مسائل و مشکلات مردم هستند و در شرایط امروز ایجاد واحد رسانه در مدارس علمیه به منظور انسجام امور فرهنگی و تبلیغی لازم است.

وی در پایان از زحمات همه طلاب و روحانیونی که در دعوت و ترغیب مردم به مشارکت حداکثری در استان حضور فعال داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha