شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تولید ملزومات حجاب و عفاف در راستای ترویج دین خدا می باشد

حوزه/ بانوی طلبه کارآفرین ملایری گفت: از دید بنده طلبگی صرفا به معنای تحصیل دروس حوزوی نیست، بلکه راهی طولانی برای تبلیغ دین خدا است.

زهرا نادی، بانوی طلبه کارآفرین مدرسه علمیه حضرت زینب(س) شهرستان ملایر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به فعالیت های تولیدی خود، گفت: از دید بنده طلبگی صرفا به معنای تحصیل دروس حوزوی نیست، بلکه راهی طولانی برای تبلیغ دین خدا است و تولید ملزومات حجاب و عفاف در راستای ترویج دین خدا می باشد.

وی افزود: با توجه به بالا بودن قیمت ملزومات عفاف و حجاب خصوصاً در سال های اخیر و پایین بودن قدرت خرید خانواده های مذهبی خصوصاً طلاب بزرگوار تصمیم گرفتیم با سرمایه اندک و توکل بر خدا با کمک و مساعدت مدیریت محترم مدرسه علمیه حضرت زینب(س) ملایر اقدام به تشکیل کارگاهی کوچک در مکان کانون دانش آموختگان حوزه مدرسه کنیم.

بانوی طلبه کارآفرین ادامه داد: ابتدا شروع به کار ما مقارن شد با شیوع ویروس منحوس کرونا که با توجه به نیاز جامعه شروع به تولید ۱۵ هزار ماسککردیم و بعد از آن با دریافت وام ۵ میلیون تومانی شروع به تولید  مانتوهای پوشیده کردیم، ولی با توجه به بالا بودن قیمت پارچه مانتویی و تنوع مدل و پارچه در کنار تولید مانتو با کمک اداره کل دانش آموختگان و در اختیار گذاشتن پارچه های چادری با قیمت مناسب تر شروع به تولید و دوخت انواع و اقسام مدل های چادر و ساق و روسری با قیمت بسیار مناسب و دوخت رایگان کردیم که با این کار قیمت چادر و ملزومات حجاب به پایین ترین حد خود در شهر ملایر رسید.

وی اضافه کرد: در ابتدا فروش ما فقط مختص به خانواده طلاب بود و بعد از مدتی با توسعه کارگاه توانستیم خانواده های غیر طلبه را هم پوشش دهیم و در حال حاضر با در اختیار داشتن حدود ۱۰ عدد چرخ سردوز و صنعتی و تمام وسایلی که برای تولید انواع ملزومات حجاب لازم است توانایی تولید و ارسال انواع ملزومات حجاب به سراسر کشور را داریم.

 نادی با اشاره به مشکلات، اظهار کرد: نداشتن سرمایه کافی و مکانی برای عرضه محصولات و بازار فروش از جمله مشکلاتی است که ما با آن مواجه هست. درخواست ما این است که از کارگاه های تولیدی کوچک حمایت ویژه شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha