یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 965109
۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
خدام رضوی

همزمان با دهه کرامت، خدام رضوی و حاملان پرچم متبرک امام رضا(ع) با حضور در بیمارستان توحید جم با کادر درمان این بیمارستان دیدار کرده و فضای این مکان را به عطر عشق و ارادت معطر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، همزمان با دهه کرامت، پیش از ظهر امروز خدام رضوی و حاملان پرچم متبرک امام رضا(ع) با حضور در بیمارستان توحید جم با کادر درمان این بیمارستان دیدار کرده و فضای این مکان را به عطر عشق و ارادت معطر کردند.

مسئول  کاروان خدام رضوی پس از ورود به شهرستان جم با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در سطح استان بوشهر اظهار داشت: مردم نجیب و ولایتمدار استان بوشهر همواره عاشق و دلداده اهل بیت هستند.

محمد سراوانی افزود: با توجه به شرایط کرونایی امکان حضور مردم در مشهد مقدس نیست و در همین راستا امام رضا(ع) پرچم خود را به همراه خادمینش به نقاط مختلف کشور فرستاده تا مردم بتوانند زیارت کنند.

وی ادامه داد: زیارت راه دور و نزدیک ندارد و کسانی که در اینجا حضور دارند همگی علی ابن موسی الرضا(ع) را زیارت می کنند.

سراوانی بیان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته دیدار با خانواده شهدا، عیادت از بیماران، غبار روبی گلزار شهدا و جشن زیر سایه خورشید از مهمترین برنامه هایی است که با حضور خدام در شهرستان جم برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha