پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جعفر ریحانی

حوزه/ آزمون پذیرش حوزه علمیه خراسان روز دوشنبه ۳۱ خرداد و سه شنبه اول تیرماه ۱۴۰۰ با حضور حدود ۵ هزار متقاضی برادر و خواهر به صورت مجازی برگزار شد.

حجت الاسلام جعفر ریحانی در گفت و گو با خبرگزاری حوزه در مشهد با اعلام این خبر گفت: آزمون پذیرش این حوزه روز دوشنبه ۳۱ خرداد و سه شنبه اول تیرماه ۱۴۰۰ با حضور حدود ۵ هزار متقاضی برادر و خواهر به صورت مجازی برگزار شد.

وی با بیان اینکه به علت نقص و اشکال فنی و قطعی اینترنت، متقاضیان پایه نهم برادر و خواهر که ساعت ۹ صبح امتحان خود را  روز دوشنبه ۳۱ خرداد باید شروع می کردند، امکان آزمون نداشتند، توضیح داد: این دسته از متقاضیان، امروز سه شنبه از ساعت ۹ صبح در آزمون پذیرش شرکت کردند و به ۱۰۰ سوال مطرح شده به صورت مجازی از طریق اعلامی پاسخ دادند.

مدیر پذیرش حوزه علمیه خراسان نسبت به آزمون برای مقطع دیپلم، کاردانی و بالاتر نیز ابراز کرد: این دسته از متقاضیان دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ از ساعت ۱۱ صبح به صورت مجازی به ترتیب به ۱۲۰ و ۵۵ پرسش پاسخ دادند.

وی افزود: نتیجه آزمون ۴ تیرماه ۱۴۰۰ اعلام خواهد شد و از بین متقاضیان، تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ نفر برای مدارس برادران و خواهران وارد مراحل دیگر پذیرش می شوند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha