پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ظهیری

حوزه/ معاون فرهنگی و تبلیغی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور گفت: بسیاری از نهضت ها گرد حرم راهبری وهدایت شده است مستضعفین جهان به این ام القری به جهت هم بستگی و زمینه سازی ظهور چشم امید دارند .

معصومه ظهیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه به مناسبت میلاد امام رضا(ع) با تبریک دهه مبارک کرامت و میلاد امام رئوف علی بن موسی الرضا علیه السلام وشکر گزاری برگزاری مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری  و شوراهای اسلامی شهر  و روستا ومیاندوره ای ها گفت: عصر امام رضا (ع) عصر اعتلا و و حدت شیعیان بوده است.
وی ادامه داد:این امام همام به رغم اعمال فشار زیرکانه مامان عباسی برهجرت اجباری امام به مرو و قطع ارتباط با شیعیان حضرتشان با تیز بینی و هوشیاری زمینه  پیام رسانی برگزاری جلسات مناظره های علمی  و غلبه بر اغیار  را زمینه سازی  کردند.
معاون فرهنگی و تبلیغی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور بیان داشت: احاطه علمی پاسخگویی و ارتباط با مردم شیعیان را یک پارچه و متحد ساخت رافت امام بعد از شهادت ایشان تا به امروز برای همه مسلمین بالاخص زوار حضرت محسوس است.
وی با تاکید بر اینکه مشهد الرضا  ملجأ همه وادادگان از اقصی نقاط دنیا است گفت: نام حضرتشان  مظهر محبت  و لطف است در سایه سار  لطفشان خدمات بسیاری به زوار و مردم ارایه می شود.
ظهیری خاطر نشان کرد: حضور خواهر کریمه اهل بیت(ع) به نقش زنان در پیشبرد ونشر جایگاه امامت و حمایت از مشئ و مسیر حرکت امام انگشت اشاره دارد لذا الگوی مناسبی برای همراهی  زنان در دفاع ارزشها و تربیت نسل صالح  ونقش آفرینی اجتماعی است .
معاون فرهنگی و تبلیغی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور گفت: محبت به امام رضا جلب رضایت الهی را موجب می شود امید که از محبان حضرت باشیم.

313/61

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha