جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
مواسات و همدلی
رزمایش مواسات و همدلی در چهارمحال و بختیاری

معاون توسعه و پشتیبانی خیریه آبشار عاطفه‌ها گفت: مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در ١٤ نمایندگی در حال خدمت‌رسانی به ٤ هزار خانواده چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، جواد حیدرپور امروز در برنامه رزمایش مواسات و همدلی در ورزشگاه تختی شهرکرد، اظهار داشت: بنیاد بین‌المللی خیریه "آبشار عاطفه‌ها" با تجربه ٢٠ ساله، در بیش از  ٨٠٠ نمایندگی در سطح کشور به انجام خدماتی نظیر تحصیل، اهدای جهیزیه، درمان، مهارت‌آموزی، ساخت خانه محرومان و... می‌پردازد.

وی افزود: این مجموعه بر اساس رسالت ذاتی و منویات مقام معظم رهبری فقرزدایی کرده و آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد و در استان چهارمحال و بختیاری نیز از طریق ١٤ نمایندگی در حال خدمت‌رسانی به ٤ هزار خانواده در این استان است.

معاون توسعه و پشتیبانی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها با بیان اینکه استقرار یک نانوایی در کوهرنگ و تهیه کفش و ویلچر از جمله خدمات این موسسه در استان چهارمحال و بختیاری است، خاطرنشان کرد: در این مرحله از رزمایش مواسات و همدلی ٣ هزار بسته معیشتی، ٣٠٠ سری جهیزیه، یک هزار و ٥٠٠ بسته بهداشتی آماده توزیع بین نیازمندان شهرستان‌های ده‌گانه می‌باشد.

حیدرپور با تاکید بر اینکه این مؤسسه خیریه، مردم‌نهاد بوده و در سراسر کشور آمادگی همکاری با تمام ارگان‌ها را برای محرومیت‌زدایی دارد، تصریح کرد: این مؤسسه در این ایام که ویروس منحوس کرونا بر کشور سایه افکنده، شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی به مردم است تا مرهمی بر آلام نیازمندان باشد.

حمید کریمی در ادامه این مراسم ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت اظهار داشت: ازدواج یکی از مقوله‌های مهم زندگی در تمام دوره‌هاست اما در چند سال اخیر به دلیل تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی و همچنین شیوع کرونا، سن ازدواج جوانان افزایش یافته است.

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در این راستا از دستگاه‌ها و نهادهای مردمی خواستند تا با هر سازوکاری در خدمت مردم باشند و امر ازدواج را برای جوانان تسهیل کنند.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت و جوانان با اعطای وام‌های متعدد و ایجاد تسهیلات به جوانان کمک کرده، گفت: امروز ما با کمک بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها و هیئت روستایی عشایری توانستیم ٣٠٠ زوج را به خانه بخت بفرستیم و در شادی آن‌ها شریک باشیم.

کریمی بیان کرد: برای اهدای جهیزیه افراد، شناسایی و بررسی دقیق در شهرستان‌های ده‌گانه و توزیع هدفمند منتهی به ثبت ازدواج در دفاتر رسمی صورت گرفت. این جهیزیه‌ها از کیفیت و اثربخشی بالایی برخوردار بوده تا برطرف‌کننده کامل نیاز زوج‌ها باشند.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha