دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سلیمانی

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل، رفع مشکلات مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان و معیشت مردم را ضروری دانست و گفت: رفع مشکلات واحدهای صنعتی، کشاورزی، توسعه صادرات و مهار قیمت ها از دیگر اولویت های رئیس جمهور منتخب باشد.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی جوینانی، امام جمعه آران و بیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان با تبریک میلاد مسعود هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) گفت: همزمانی جشن میلاد امام هشتم (ع) با شادی ملی مردم کشورمان در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را به فال نیک می گیریم.

وی به حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و ادامه داد: مردم  علیرغم تبلیغات گسترده  و همه جانبه دشمن برای عدم حضور در پای صندوق های رای، با حماسه آفرینی، رئیس جمهور منتخب خود در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  را برگزیدند.

 امام جمعه آران و بیدگل، حضور پرشور مردم در تمام صحنه های سیاسی و اجتماعی را برگرفته از انگیزه الهی دانست و افزود: مردم ثابت کرده اند که براساس انگیزه الهی با پیروی از راه امام راحل و بتبعیت از مقام معظم رهبری، از آرمان های شهدا عقب نشینی نمی کنند .

 وی با تاکید بر لزوم تحقق وعده های رئیس جمهور منتخب، افزود: استفاده از نیروهای جوان، نخبه، ولایت مدار و توانمند به منظور رفع مشکلات اقتصادی، فرهنگی و معیشتی مردم در اولویت کاری دولت منختب قرار گیرد.

حجت الاسلام سلیمانی افزود: به دلیل سوابق درخشان، علمی، فقهی و قضایی رئیس جمهور منتخب، انتظار می رود با کمک مردم و همگام با نیروهای جهادی مبارزه با مفسدین، حقوق های نجومی، اخلاگران اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم در دستور کار قرار گیرد.

امام جمعه آران و بیدگل، رفع مشکلات مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان و معیشت مردم را ضروری دانست و گفت: رفع مشکلات واحدهای صنعتی، کشاورزی، توسعه صادرات و مهار قیمت ها از دیگر اولویت های رئیس جمهور منتخب باشد.

امام جمعه آران و بیدگل با تاکید بر توسعه صادرات به کشورهای همسایه، گفت:  فعال سازی دیپلماسی اقتصادی در دستور کار دولت آیند قرار بگیرد.

وی، در پایان به الویت قرار دادن انگیزه الهی در خدمت به مردم براساس تاکیدات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: هرجا کارها با انگیزه الهی انجام شده، خداوند هم برکت عنایت فرموده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha