پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بر اجرای برنامه های با محتوا برای اشاعه فرهنگ نماز در جامعه تاکید کرد .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در دیدار با حجت الاسلام چراغی، دبیر ستاد اقامه نماز استان لرستان با تبریک دهه کرامت، گفت: هجرت امام رضا (ع) موجب گسترش اسلام ناب و همچنین به دنبال ایشان هجرت حضرت فاطمه معصومه (س) و رحلت آن بانوی بزرگ در قم نیز موجب شد قم محل نشر معارف اهل بیت (ع) در جهان اسلام گردد. 

وی با اشاره به اینکه اهل بیت (ع) از وقایع و احوالات آینده اطلاع داشتند، بیان داشت: امروز برکات هجرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)را شاهدیم.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه ستاد اقامه نماز باید با اجرای برنامه های بامحتوا و منسجم در راستای اشاعه و گسترش فرهنگ نماز و مهدویت تلاش خود را بکار گیرد، افزود: این ستاد باید با اجرای برنامه های گوناگون و خلاقانه تلاش کند جوانانی معرفت گرا، عدالت خواه، منتظر و انقلابی تربیت کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی  با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های مردمی در فعالیت های ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت، خاطرنشان کرد: ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت برای اجرای مطلوب برنامه های تبلیغی و فرهنگی خود از نیروی جوان و فعال استفاده کند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان بر استفاده از ظرفیت های دینی و قرآنی، اتحادیه های دانشجویی، ائمه جماعات  و قشار و اصناف گوناگون برای گسترش  و اشاعه فرهنگ نماز و مهدویت در جامعه تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت های این نهادها برای گسترش کمی و کیفی معنویت و فرهنگ انتظار در جامعه بهره گیریم . 
 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha