شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار حسین اشتری

حوزه/فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: اطلس امنیتی کشور از سوی ناجا طراحی شد و مورد تایید شورای امنیت کشور قرار گرفت و تا این اواخر نیز تغییراتی در آن حاصل شد و مبنای کار قرار گرفت و مبنایی برای تقسیم نیروها در انتخابات بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، سردار حسین اشتری در دیدار نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: همواره در راستای ماموریت‌های ناجا حمایت نمایندگان ولی‌فقیه را به همراه داشته‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ادامه داد: فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد همواره پای کار بوده و برای نمونه دیدیم در زلزله سی‌سخت هیچگونه مشکل ناامنی به وجود نیامد.

وی گفت: در انتخابات آمادگی لازم به وجود آمد و برآورد این بود که ممکن است تنش‌هایی در انتخابات شهر و روستا وجود داشته باشد که با آمادگی کامل مدیریت شد و مشکل خاصی به وجود نیامد. البته همکاران ما هم خویشتنداری کردند هر چند تعدادی از همکاران صدمه دیدند.

اشتری در ادامه افزود: در بحث انتخابات نیروی انتظامی از دی ماه سال گذشته کار خود را آغاز کرد و تحت عنوان قرارگاه انتظامی امام علی(ع) مسئولیت امنیت انتخابات را بر عهده گرفت.

اشتری گفت: اطلس امنیتی کشور از سوی ناجا طراحی شد و مورد تایید شورای امنیت کشور قرار گرفت و تا این اواخر نیز تغییراتی در آن حاصل شد و مبنای کار قرار گرفت و مبنایی برای تقسیم نیروها در انتخابات بود.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و با توجه به اینکه احتمال تحرکات عوامل خارجی و همچنین ضد انقلاب می رفت، اما هیچ گونه مشکلی پیش نیامد و رهبری معظم در پیام خود از دست اندرکاران امنیت انتخابات قدردانی کردند که این از هر چیزی برای ما بالاتر و مهم‌تر است.

اشتری ادامه داد: در موضوعات مختلف از جمله کرونا نیروی انتظامی پیشتاز بود  و تحت قرارگاه امام رضا علیه السلام با ابلاغ ستاد کل این کار را انجام می‌دادیم. در حوزه بهداشت و خدمات‌رسانی و ایجاد امنیت کارهای خوبی توسط ناجا صورت گرفت که امیدواریم همواره در خدمت مردم باشیم.

اشتری خاطرنشان کرد: پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها نیاز به تعمیر و ترمیم و ساختمان جدید دارند اگر خیرین و مسئولان پای کار بیایند بخشی حل می‌شود و ما نیز به تعهدات خود عمل خواهیم کرد زیرا حق این مردم امنیت است. 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha