جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه قزوین

 حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: اخلال گران انتخابات صهیونیست های نفوذ کرده در نظام هستند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در جلسه وبینار درس اخلاق بسیج اساتید که به مناسبت سالگرد شهادت شهید چمران و روز بسیج اساتید برگزار شد، با تبریک روز بسیج اساتید  گفت: نام اساتید وقتی با پیشوند بسیج می‌آید، رسالت خاصی را به دوش یکایک استادان می‌گذارد و باید به عنوان استاد، مبلغ و مروج احکام دین شوند و تأثیر گذاری نمایان داشته باشند.

 وی ادامه داد: استادان در کلاس درس، در جلسه اساتید، محافل و عرصه قلم و مکتوبات و فضای مجازی می‌بایست روشنگری و نقش تبلیغی دین را برعهده داشته باشند و بگوییم ما وظیفه داریم در فضای روشنگری جامعه نقش‌آفرینی کنیم.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: امام رضا(ع) فرموده رحمت خدا شامل حال بنده‌ای که امر ما را روشنگری می‌کند و امروز این کلام حضرت شامل حال شما اساتید می‌شود و رسالت سنگینی را بر دوش شما گذاشته است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: حضرت علی‌بن موسی الرضا(ع) در ادامه حدیث فرموده این آدم علوم ما را فرا می‌گیرند و به دیگران می‌آموزند و این شیوه انسان را در مسیر حکمت قرار می‌دهد.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: امام رضا(ع) فرمودند مردم آماده پذیرش کلام ما هستند و اساتید نگاهشان به همه باشد؛ چرا که حضرت فرموده همه مردم آماده پذیرش علوم ما هستند و از این حیث نگاه همه جانبه به همه دانشجویان داشته باشید. حضرت می‌فرمایند مردم وقتی جاذبه کلام ما را می‌شوند، دنبال ما حرکت کرده و از ما تبعیت می‌کنند.

 امام جمعه قزوین با گرامیداشت سالروز شهادت شهید چمران بیان کرد: شهید چمران در مجلس وقتی شخصی موضوع انحلال ارتش را در زمانی که خیلی‌ها خطر این حرف را درک نمی‌کردند، مطرح کرد فرمود اینها برادران مجاهد ما هستند و با این موضوع مخالفت کرد.

وی ادامه داد: شهید چمران در دوران دفاع مقدس با تمام ارتشیان عزیز همکاری نزدیک داشت و نظامیان نیز با علاقه ایشان را دوست داشتند و آن چه که ایشان درباره ارتشی‌ها در مجلس بیان کرد، در عمل نیز به آن پایبند بود و عمل کرد.

وی  اظهار کرد: تأثیرگذاری شهید چمران با سردار سلیمانی شباهت بسیاری و با شهدایی مانند شهید بابایی و شهید همت سنخیت یکسانی دارد؛ چرا که حرکتشان مبنای مشترک داشته و محبت امام حسین(ع) آنها را گرد هم آورد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به انتخابات و حضور باشکوه مردم پای صندوق‌های رأی علی رغم تبلیغات منفی دشمن، یادآور شد: در شرایطی که دشمن بسیار تلاش کرد تا حضور مردم کمرنگ شود و اقدامات دشمنان در این جریان‌سازی بی‌سابقه انجام داد؛ اما حضور مردم بسیار ارزشمند و معنادار بود و ان‌شاءالله در فضای جدیدی که در کشور پیش آمده، شاهد تحولاتی عظیم باشیم.

 رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین با انتقاد از اخلال در روند انتخابات، عنوان کرد: کسانی که در روند انتخابات اخلال ایجاد کردند، غرب‌زده نیستند بلکه صهیونیست‌های نفوذ کرده در نظام هستند. وقتی می‌گوییم غرب‌زده از قباحت رفتار اینها می‌کاهیم در حالی که آنها قبیح‌تر از این هستند که با کلمه غرب‌زده آنها را معرفی کنیم.

اخلال گران انتخابات صهیونیست‌های نفوذ کرده در نظام هستند

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha