جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بردستانی

حوزه/ حجت الاسلام بردستانی از راه اندازی سه مهد کودک و پیش دبستانی امین در استان خبر داد و گفت: ۵۸ مبلغ مدارس امین در سطح استان فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حامد بردستانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با تبریک میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت و نیز گرامیداشت روز تبلیغ، مبلغ واقعی را پیامبر اسلام عنوان کرد و با اشاره به ویژگی های مبلغ خوب گفت: اخلاق خوب، صبر، مردمداری، دلسوزی، همدلی و همدردی با مردم، دغدغه دنیا و آخرت از ویژگی های مبلغ خوب است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به اهمیت تبلیغ در جامعه امروزی به ویژه در فضای مجازی گفت: وجود بیش از ۲۰ کانال در فضای مجازی متعلق به معاونت تبلیغ استان و مدارس علمیه استان جهت انتشار کلام اهل بیت یکی از اقداماتی است که از سوی معاونت تبلیغ استان انجام شده است.

وی از حضور ۳۱ مبلغ هجرت در سطح شهرها و روستاهای استان برای امر تبلیغ خبر داد و گفت: این مبلغان در حوزه فعالیت های فرهنگی، دینی و مذهبی در روستاها و شهرها فعالیت کرده و بحمدالله ارتباط خوبی بین آنان و مردم منطقه ایجاد شده است.

حجت الاسلام بردستانی از راه اندازی سه مهد کودک و پیش دبستانی امین در استان خبر داد و گفت: ۱۱۰ طلبه مبلغ محصل در قالب طرح بیانات در استان مشغول به فعالیت هستند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان بوشهر از فعالیت ۱۳ گروه تبلیغی فرهنگی در سطح استان خبر داد و گفت: ۵۸ مبلغ مدارس امین در سطح استان فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha