پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 965311
۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷
آیت الله بهشتی

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری ائمه جمعه را مصداق خیر دانست و گفت: حضرت امیرالمومنین(ع) می فرماید خداوند افرادی را اهل خیر قرار داد، که در واقع ائمه جمعه مصداق همان خیر هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت الله احمد بهشتی، پیش از ظهر امروز در همایش ائمه جمعه استان فارس و مراسم تودیع معارفه مدیر نمایندگی ائمه جمعه فارس که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به روایتی از حضرت علی(ع) اظهار کرد: حضرت امیرالمومنین(ع) می فرماید خداوند افرادی را اهل خیر قرار داد، که در واقع ائمه جمعه مصداق همان خیر هستند.

وی در ادامه با تصریح اینکه خداوند برای طاعت، عصمت ها و نگهبانانی قرار داد، اضافه کرد: ائمه جمعه اهل خیر هستند که وظیفه سنگینی را به مرحله اجرا در آوردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه ائمه جمعه در میان مردم مثال صدق و خوش نام باشند، گفت: حجت الاسلام ملک مکان نیز به خوبی در این جایگاه وارد شد و مصداق مدخله صدق بودند، اکنون که از این جایگاه می روند نیز مصداق مخرج صدق هستند؛ ائمه جمعه استان قطعا از ایشان به نیکی یاد خواهند کرد.

آیت الله بهشتی تقوا را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: تقوا یکی از موارد حائز اهمیت است که الحمدلله ائمه جمعه از این نعمت بهره مند هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha