جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حاج علی اکبری

حوزه/ رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به بررسی مجدد ظرفیت های نماز جمعه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، پیش از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه الحمدلله این جلسه با پیروزی حماسه بزرگ حضور و میلاد امام رضا(ع) تقارن یافت، اظهار کرد: اینکه ائمه جمعه در چنین جلسه ای شرکت می کنند موجب خرسندی است.

وی در ادامه با تصریح اینکه باید مجددا به نماز جمعه ایمان آورد، اضافه کرد: باید دوباره ظرفیت ها را بررسی کرد، اینکه بتوانیم از عهده نعمت نماز جمعه بر بیاییم باید تلاش کنیم.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سراسر کشور عنوان کرد: نماز جمعه می تواند ما را به آرزو ها برساند؛ نماز جمعه ظرفیت شگفت انگیزی دارد. در استان فارس یکی از پر تعداد ترین نماز جمعه ها اقامه می شود با توجه به گستردگی آن، کار حجت الاسلام حاجی پور دشوار است اما باید تلاش کرد.

وی خاطرنشان کرد: ان شاءالله خدمات حجت الاسلام ملک مکان با نظر کریمانه حضرت حق ذخیره دنیا و آخرت خواهد بود. در سال های اخیر پیش از رحلت آیت الله ایمانی با توجه به فضایی که به وجود آمد چشم مردم فارس به شخص جدیدی مواجه شد که خوش فکری و دارای برنامه بود.

امام جمعه موقت تهران افزود: امیدواریم حجت الاسلام حاجی پور با توجه به تجربه ای که دارند نیز بتوانند در پیشبرد توسعه این مجموعه موفق و سربلند باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha