جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ آیین افتتاحییه دوره تابستانه تربیت مربی حفظ قران کریم

حوزه/ دوره تابستانه تربیت مربی حفظ قرآن کریم از سوی دفتر قرآن و حدیث معاونت تهذیب حوزه های علمیه از صبح امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،دوره تابستانه تربیت مربی حفظ قرآن کریم از سوی دفتر قرآن و حدیث معاونت تهذیب حوزه های علمیه از صبح امروز آغاز شد.

حجت الاسلام سید حسن حسینی صبح امروز در مراسم افتتاحیه دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم که از امروز آغاز شد، ضمن تبریک میلاد امام رضا علیه السلام گفت: در طی مسیر علم آموزی عمل کردن به آنچه فهمیده ایم ممکن است با موانعی همراه باشد؛ لذا باید این موانع را بشناسیم و برای مواجهه با آن ها برنامه ریزی نماییم.

وی افزود: اگر بخواهیم جدول برنامه ریزی روزانه برای فعالیت های خود طراحی کنیم می بایست بررسی نماییم چه زمان هایی و به چه مقدار ارتباط با خدا برای ما حاصل شده است؛ توحید باید در تمام رفتارهای شبانه روز ما وجود باشد.

مدیر دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه های علمیه بیان داشت: انسان پس از دستیابی به موفقیت باید مراقبه جدی داشته باشد که تشویق ها و تحسین های دیگران او را مغرور و دچار غفلت نکند.

حجت الاسلام سمیعیان در ابتدای این مراسم ضمن تبریک میلاد ثامن الائمه  علیه السلام گفت: مدرسه مبارکه حضرت علی بن موسی علیه السلام مدرسه ای است که بحمدالله توانسته در طول سال های گذشته حافظان متعددی را تربیت نماید؛ این مدرسه از پیشگامان برنامه های قرآنی است.

مدیر مدرسه علمیه علی بن موسی علیه السلام بیان داشت: ما در این مدرسه هر برنامه قرآنی که از سوی مرکز مدیریت در نظر گرفته شود را استقبال می کنیم و تمامی امکانات این مدرسه را در اختیار برگزارکنندگان آن ها قرار می دهیم.

عموزاده، از حافظان قرآن کریم سپس به قرائت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت.

در پایان مراسم شرکت کنندگان دوره به نغمه خوانی قرآنی پرداختند.

شایان ذکر است: اولین جلسه این دوره صبح امروز با تدریس حجت الاسلام نجفی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha