سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کاروان

حوزه / رییس اداره زندان کاشان گفت: هم‌زمان با دهه کرامت یک قاتل به برکت حضور خدام حرم رضوی کاروان زیر سایه خورشید از اجرای حکم قصاص نجات یافت و بخشیده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، محسن محبوبی، رئیس اداره زندان کاشان، با اشاره به عفو یک قاتل توسط اولیاء دم به برکت حضور خدام حرم رضوی، گفت: همزمان با دهه کرامت و سالروز ولادت امام رضا علیه السلام سیزدهمین محکوم به قصاص در کاشان در سال جاری از اجرای حکم نجات پیدا کرد.

محبوبی افزود: ۲ جوان و دوست صمیمی سال ۹۸ با هم نزاع و درگیری کردند که منجر به قتل طرف مقابل شد.

وی با تاکید بر تلاش مجموعه مددکاری و مدیریت زندان در جلب رضایت خانواده قاتل اظهار داشت: حضور پررنگ خادمان حرم رضوی که بیش از یکساعت در منزل خانواده شاکی با ذکر توسل به امام رضا(ع) و مداحی حضور داشتند عامل رضایت اولیای دم شد.

رئیس اداره زندان کاشان تصریح کرد: خانواده مقتول بدون گرفتن هیچ‌گونه مبلغ دیه به حرمت نام نامی امام رضا(ع) و به یمن قدوم پر خیر و برکت خادمان بارگاه رضوی کاروان زیر سایه خورشید رضایت دادند.

محبوبی خاطر نشان کرد: این مورد سیزدهمین نجات قصاص از اجرای حکم از خرداد سال ۹۹ تا پایان خرداد ۱۴۰۰ است.

بر اساس این گزارش، دهه کرامت از اول ماه ذیقعده برابر با ۲۲ خرداد مصادف با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) آغاز و تا ۱۱ ذیقعده برابر با اول تیر همزمان با سالروز میلاد امام رضا(ع) ادامه دارد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    0 0
    😄