دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
باطنی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین باطنی : حضور قریب به ۵۰ درصدی مردم پای صندوق های رای در حالی که مشکلات کمر شکن متعدد اقتصادی برای آحاد جامعه رقم زده شده، بی بدیل بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا باطنی، پیش از ظهر امروز در هم اندیشی مدیران مدارس علمیه حوزه علمیه اصفهان، با گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: شهید بهشتی از استوانه های نظام اسلامی در شکل کیری مبارزات و پیروزی انقلاب اسلامی بود و پس از پیروزی انقلاب هم خدمات ماندگاری را تقدیم ملت اسلامی ایران کرد.

وی بیان کرد: قانون اساسی یکی از خدمات ماندگار حاصله از زحمات شهید بهشتی است، قانونی که از یک سوی جزء مترقی ترین قوانین جهان و از سوی دیگر منطبق بر مبانی شرع و دین است.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: تلاش شهید بهشتی برای جامعیت قانون اساسی باعث شد که امروز ثمره تلاش آن شهید در قالب منشور نظام اسلامی مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی افزود: جمله ای منصوب از شهید بهشتی است که می فرماید بهشت را به بها می دهند نه به بهانه، که البته این جمله ناقص بیان شده، چراکه آن شهید می گوید «باید کاری کنید که بهشت را به بها بدهند نه به بهانه».

باطنی در ادامه اشاره ای به حضور حماسه آفرین مردم در انتخابات ۱۴۰۰ کرد و روش های متعدد دشمن برای بی رمق شدن انتخابات را بیان کرد و گفت: حضور قریب به ۵۰ درصدی مردم پای صندوق های رای در حالی که مشکلات کمر شکن متعدد اقتصادی برای آحاد جامعه رقم زده شده، بی بدیل بود.

وی ابراز کرد: این حضور حماسی ایران با انتخابات محلی فرانسه همزمان شد، ولی علی رعم نبود میزگردهای دشمنان و ایراد گرفتن رسانه های متعدد از انتخابات فرانسه، یک مشارکت ۳۰ درصدی در فرانسه فقط اتفاق افتاد.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان افزود: ضعف مدیریت و بی انگیزگی در روند برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ توسط دولتمردان به اذغان همه مشخص بود.

وی ابراز کرد: سهم و نقش حوزه علمیه در تحقق حماسه آفرینی و مشارکت حداکثری مردم درانتخابات بسزا بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha