جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام موسوی

 حوزه / مراسم توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهر محمود آباد نمونه استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی صبح، امروز در مراسم توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی شهر محمود آباد نمونه گفت: به میدان آمدن ملت ایران در شرایط کرونایی نشان داد هرکجا ملت اراده کند قطعا می توان از بحران‌ها عبور کرد و این باید برای ما درس بزرگی باشد که رمز پیشرفت ملت در سایه روحیه انقلابی‌گری و  ایستادگی بر روی ارزش‌ها است.

وی خاطرنشان کرد:  اقدامات کشور در مقابله با ویروس کرونا به یک الگوی موفق برای سایر کشورها تبدیل شده و این همدلی و همبستگی ایجاد شده در کشور به برکت وجود انقلاب اسلامی است.

امام جمعه شهر محمود آباد نمونه ادامه داد: کشورهای درگیر ویروس کرونا امروز حسرت وجود نعمت‌هایی چون ولایت فقیه، گروه‌های جهادی و مردمی ایران را می خورند و قطعا امروز که به شرایط نسبی و ثابتی در بیماری دست پیدا کردیم، حاصل مجاهدت‌های این گروه‌ ها است.

وی اظهار کرد: تقوا در عمل و گفتار، مقابله با دشمنان و کمک به همنوعان از تاکیدات مهم قرآن کریم است که در این خصوص روایات زیادی نیز نقل شده است.

امام جمعه شهر محمود آباد نمونه عنوان کرد: مقام معظم رهبری از ابتدای شیوع کرونا با سه راهبرد مهم از جمله دعوت عموم مردم به رعایت نکات بهداشتی و کمک به مدافعان سلامت و تشویق آنها، دعوت از نیروهای مسلح، بسیج مردمی و گروه‌های جهادی و پیشنهاد برگزاری رزمایش کمک مومنانه شرایط را به گونه ای مدیریت کردند که تهدید کرونا به یک فرصت ارزشمند تبدیل شد.

استاد مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: کمک به یکدیگر و انفاق یکی از دستورات دین مبین اسلام است که در کشور رقم می‌خورد که  توجه به شرایط ایجاد شده و هوشمندی‌ مقام معظم رهبری رزمایش کمک مومنانه در کشور به خوبی  طنین انداز شد.

توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی در شهر محمود آباد نمونه استان قزوین

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha