شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مهر آرا قزوین

 حوزه / مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین ضمن تقدیر از حضور ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد، گفت: ملت ایران به رهنمودهای مقام معظم رهبری در رابطه با مشارکت حداکثری در آزمون بزرگ انتخابات لبیک گفت و تمامی توطئه های شوم دشمنان را خنثی کردند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله مهر آرا، امروز در نشستی با طلاب و اساتید مدرسه علمیه سردارین قزوین، گفت: علت برتری برخی انسانها بر دیگران روحیه شکرگزاری آنها است که قرآن کریم نیز به آن تاکید کرده و رهبران الهی شاکرترین انسانها بودند.

حجت الاسلام مهر آرا خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین هدف ابلیس این است که روحیه شکرگزاری را از انسان بگیرد. انسان باید نعمت‌های الهی را بشناسد و ناسپاسی این است که انسان نعمت‌های خداوند را نبیند.

مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین  فت: خداوند متعال به واسطه شکرگزاری، انسان را به مقامات بالا می‌رساند. پیامبران الهی در همه حال همگی شکرگزار خداوند بودند.

حجت الاسلام مهر آرا  عنوان کرد: ۴۲ سال است که خداوند نعمت انقلاب اسلامی را به ما داده است که اگر شاکر باشیم این نعمت افزایش خواهد یافت.

وی ضمن تقدیر از حضور ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد، بیان کرد: ملت ایران به رهنمودهای مقام معظم رهبری در رابطه با مشارکت حداکثری در آزمون بزرگ انتخابات لبیک گفت و تمامی توطئه های شوم دشمنان را خنثی کردند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha