شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
موسوی اصفهانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان همدان با بیان اینکه پیروز اصلی انتخابات ۲۸ خرداد، مردم بودند، گفت: تا زمان روی کار آمدن دولت جدید و انتقال مسئولیت‌ها همه مسئولان و مدیران در هر پست‌ و مقامی برای باز شدن گره از مشکلات مردم انجام وظیفه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، در شورای اداری استان همدان با بیان اینکه مسئولیت در جامعه اسلامی متفاوت از دیگر جوامع است، اظهار داشت: مسئولیت یک امانت الهی است و لذا مدیران در حکومت اسلامی لازم است تا با تمام وجود از این امانت مراقبت کنند.

وی افزود: به عهده گرفتن مسئولیت برای افرادی که به روز قیامت و آخرت معتقد هستند، رسالت بزرگی است که باید با تمام توان این وظیفه را به درستی انجام دهند و کوتاهی از آن به هیچ وجه قابل قبول نیست.

مدیر حوزه علمیه همدان با اشاره به اینکه به جهت سربلندی در قیامت باید در ارائه خدمت به مردم صادق رفتار کنیم، گفت: دوره هشت ساله دولت فعلی در حال به پایان رسیدن است و آنچه از این مجموعه باقی می‌ماند اعمال و اقداماتی است که انجام شده است.

وی با تاکید بر  اینکه هر شخصی مسئول اعمال خود می‌باشد، اظهار داشت: متأسفانه بعضی از افراد تنها در مقام سخن خوب رفتار می‌کنند و پس از آنکه در مقام عمل قرار می‌گیرند چندان موفق نیستند، موضوعی که در محول کردن مسئولیت‌ها به افراد باید مد نظر باشد.

آیت الله موسوی اصفهانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، با بیان اینکه پیروز اصلی انتخابات ۲۸ خرداد، مردم بودند، گفت: تا زمان روی کار آمدن دولت جدید و انتقال مسئولیت‌ها همه مسئولان و مدیران موظف هستند تا در هر پست‌ و مقامی که حضور دارند با حسن نیت برای باز شدن گره از مشکلات مردم انجام وظیفه کنند و از خدمت به این مردم عزیز غافل نباشند.

وی با اشاره به برخی از مشکلات در روند برگزاری انتخابات، یادآور شد: به طور کلی عملکرد دست اندرکاران انتخابات استان از عوامل اجرایی و نظارتی تا نیروی‌های نظامی و امنیتی قابل تقدیر است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha